Cat sailing - kat sejling
Fra : Ukendt

Dato : 03-07-08 22:55

http://www.youtube.com/watch?v=KeGgk-OnJ00

Mmm 10 ms vind og 20+ kn båd

/karsten

Fra : Per Kaaber

Dato : 04-07-08 15:37

Efter mange tanker skrev Karsten Madsen:
> http://www.youtube.com/watch?v=KeGgk-OnJ00
>
> Mmm 10 ms vind og 20+ kn båd
>

> /karsten
Hmmm.....Ser fedt ud. Jeg får helt kløe :oÞ for at sejle cat igen.
Jeg må se om sommerferien ikke vender forbi Als. Afhænger dog af de
fremhærskende vinde de næste 4 uger :-?
Jeg har gemt dit nummer, og pakket våddragten og trapetzen med i båden

--
Venlig hilsen

Per A Lot

Fra : Ukendt

Dato : 04-07-08 23:19

"Per Kaaber" <per.k.joergensenslet@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fremhærskende vinde de næste 4 uger :-?
> Jeg har gemt dit nummer, og pakket våddragten og trapetzen med i båden

Du kigger da bare forbi. Ring først. Hvis jeg ikke er hjemme - kunne det
være min sejlerbuddy vil sejle. Han passer mit hus under min ferie.

/karsten

Fra : Martin Schöön

Dato : 04-07-08 20:04

http://hem.bredband.net/b262106/Boat/video.html

--
Martin Schöön "Problems worthy of attack
show their worth by hitting back."