Fyn rundt
Fra : Ukendt

Dato : 03-07-08 20:51

Skal på min første rigtige Fyn-rundt sommerferie tur.

Hvor finder vi de bedste helt små havne ?????

Fra : HHH

Dato : 03-07-08 15:03

Du skal være velkommen i Kongebroen lige ved den gamle Lillebæltsbro.
Her er dejligt!!!
Kig ombord hvis vi er hjemme på plads 59.

HHH
"Sea Lady"
Kongebro

Fra : Ukendt

Dato : 03-07-08 22:25

Kender godt Kongebroen - enig med dig et dejligt sted. Vi ses måske.

Fra : per@pmjensen.com

Dato : 04-07-08 05:09

On 3 Jul., 21:50, Skipper <dsn-snabela-tdcadsl.dk> wrote:
> Skal på min første rigtige Fyn-rundt sommerferie tur.
>
> Hvor finder vi de bedste helt små havne ?????

Jeg hopper lige med på denne - skal selv denne vej om 14 dage.

// Per Martin Jensen - Sunny Afternoon
www.pmjensen.com

Fra : Ukendt

Dato : 04-07-08 22:48

Jeg er ikke så trænet i fyn, da vi jo på Fyn cup (og classic) helst ikke må
lave stop for sightseeing.....

Men sidste sommer stoppede vi ved en tilfældighed i Årøsund. Super hyggelig
haven midt i "ingenting". Ikke så lille, men meget hyggelig.

Stoppede også i Frederecia. Stor fejl. Trist hul. Langt til alt.

Bjarke

Fra : Karen Stricker & Car~

Dato : 05-07-08 10:10

"Skipper" <dsn-snabela-tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Skal på min første rigtige Fyn-rundt sommerferie tur.
>
> Hvor finder vi de bedste helt små havne ?????

Var selv samme tur sidste år: startede fra Haderslev (Aarøsund) til Konge
broen - rigtig hyggelig havn, men tæt på toget!), Derfra til Korshavn på
Fyns Hoved (den er meget lille, læs: meget primitiv, der var ingen bad og
toilettet (1) var et af dem fra en festival) dog kan man cykle til en
camping plads i nærheden for at proviantere lidt), Turen gik videre til
Rudkøbing, som ikke er specielt lille, men meget hyggeligt. Her fra til
Fåborg (igennem Svendborg sund) hvor turen endte i første omgang pga. vind
på den trælse side (når man er i motorbåd) af 18 ms. Året inden var vi dog i
Dyreborg som ligger syd sydvest for Fåborg. den kan kun anbefales; super fin
havnemester og fornuftig afstand til indkøb. der er bad og toilet - dog af
ældre dato (var det i hvertfald den gang).

Vh
Carsten
(som lige har været på minisejlerferie omkring Als)