Vandtæt stik til Selvstyrer og Plotter
Fra : Leif Langgaard

Dato : 01-07-08 10:58

Hej

Jeg vil gerne have styr på ledningerne til ovenstående, derfor søger jeg et
sted hvor der kan købes disse stik, lidt ligesom dem der sidder bag på
Garmins plottere.
Gerne et online katalog, da jeg skal finde stik med de rigtige antal ben
osv.

Hvordan har i monteret/forbundet jeres strømforbrugende grej bag i
cockpittet?

Jeg kan ikke se plotteren hvis den kommer frem til de øvrige instrumenter
forrest i cockpittet

Skivet ser sådan ud: http://www.myupload.dk/showfile/58547c10e1.jpg/

--
Langgaard
www.megapixels.dk

Fra : Steffen Skov

Dato : 01-07-08 11:46

Hej Leif
Kan det her ikke du?
http://netbaad.com/product.asp?product=4732&sub=0&page=1
hilsen Steffen

Fra : Ole Pagh

Dato : 01-07-08 19:50

Leif Langgaard kom med denne ide:
> [...]
> Garmins plottere.
> Gerne et online katalog, da jeg skal finde stik med de rigtige antal ben osv.

Måske sådan her noget fra Amphenol, fundet ved et hurtigt opkast i RS
kataloget:
http://dk.rs-online.com/web/search/searchBrowseAction.html?method=getProduct&R=0189106

Fås fra 2-12 pol. De er vandtætte (IP67), men er jo ikke verdens
billigste stik. :/

--
hilsen Ole
(mail: fjern x'erne i mail adr.)

Fra : Bent Pedersen

Dato : 03-07-08 19:33

Jeg bruger netop disse konnektorer fra RS til alt udendørs i båden, og de er
super-gode.

Bent

Fra : Lars Elmkjær

Dato : 09-07-08 22:23

Hej Leif

Jeg har selv sat et lille alu stativ til min kortplotter.
Ledning er ført ud af rat piedestalen og monteret med org. stik - de er
vandtætte til det danske vejr.
Se her: http://www.match38.dk/Sider%20til%20fordeling/Gallerie_Pinse.htm

Lars
www.Match38.dk