Flænge i gummibåd, hvordan reperere
Fra : Torben

Dato : 27-06-08 17:55

Jeg har lige haft et uheld med
min Gummibåd, den gled da vi skulle bære den, og der er kommet en 20 Cm.
revne i det forreste luftkammer, revnen går helt op til forstærkningen der
går hele vejen rundt. Det er en Quicksilver 430 er der nogle der ved hvordan
jeg får lappet det bedst, og hvor jeg køber stumperne til det.

Et andet spørgsmål, hvem laver den bedste kvalitet gummibåde ?
-Torben

Fra : Varly Fich Jespersen

Dato : 28-06-08 21:49

Prøv at spørge Quicksilver/Mercury

Fra : Torben

Dato : 29-06-08 08:00

Har jeg gjort, de svarer ikke.

-Torben

Fra : Per Kaaber

Dato : 29-06-08 08:56

Torben tastede følgende:
> Har jeg gjort, de svarer ikke.
>
> -Torben
> "Varly Fich Jespersen" <varly@ny-post.dk> wrote in message

Prøv ProSafe i Korsør.

--
Venlig hilsen

Per A Lot

Fra : TOSB

Dato : 29-06-08 16:21

"Torben" <trp@fjerneshajq.dk> wrote in message
> [...]
> jeg får lappet det bedst, og hvor jeg køber stumperne til det.
>
> Et andet spørgsmål, hvem laver den bedste kvalitet gummibåde ?

Her er et link til ProSafe.
http://www.pro-safe.dk/d/service.shtml
Jeg har ingen idé om, hvad de tager for en reparation, men jeg har selv købt
diverse speciallim mv. til rep. af min gummibåd via dem.

Mvh
Torben
--
Husk at hvis du vågner, så er det den første dag i resten af dit liv - ELLER
Lev livet i dag,