Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Elpin System HJÆLP sort skærm
Fra : Jackster

Dato : 20-07-01 07:27

Hej

Tak for de gode råd vedr. køb af nyt kort.

Nu har jeg brug for hjælp til mit nuværende grafikkort.

Jeg har et 16 mb agp Banshee fra Elpin Systems.

Mit problemer er at jeg ikke rigtig kan få det installeret rigtig. Win98
mener at det er et STANDART PCI-VGA kort. Jeg har prøvet med flere
forskellige driver fra nettet.

Det er lykkes en eneste gang at kortet startet op med rigtig driver. Der
virket alt også som det skulle! Yahoo! :)

Men næste gang jeg startet op var den tilbage på STANDART driver :((

Hvis jeg installer den rigtig driver kan win98 finde på at stoppe opstart.
Derfor lykkes det aldrig at installer den rigtig driver,da win98 crasher i
opstart med rigtig driver.

Nu kan jeg ikke få den rigtig driver igen!!!!

HJÆLP!

/Jackster

Fra : Henrik Jensen

Dato : 20-07-01 12:00

Det problem har jeg også oplevet nogle gange. Jeg tror det er en fejl på
grafikkortets chip, men jeg er meget interesseret i at høre om der er en
løsning til problemet