Barn og pas i England
Fra : Broegger

Dato : 04-07-08 08:48

Hej

Jeg har søgt lidt på nettet men har ikke lige kunnet finde noget, så nu
spørger jeg her.

Er der nogen her der ved hvad reglerne er omkr. børn og pas i England? Kan
de fortsat rejse på forældrenes pas (vi er med), eller skal de have deres
eget?

--
Hilsen Thomas
Gode venner kan lave alting sammen,

Fra : simon

Dato : 04-07-08 09:12

Broegger skrev:
> [...]
> de fortsat rejse på forældrenes pas (vi er med), eller skal de have deres

Ifølge polities hjemmeside:
Kan man rejse ind i landet med børn optaget i sit pas?
Belgien: Ja, under 15 år
Bulgarien: Nej
Cypern: Ja, under 13 år og kun i forældrenes pas
England: Ja, kun i forældrenes pas

Du kan finde linket her:
http://www.politi.dk/da/borgerservice/pas/pas_boern/boernepas.htm

mvh