resteuranter i Berlin ??
Fra : jagge

Dato : 03-07-08 21:50

Hey

Jeg skal tilbringe 3 aftener i Berlin i Juli og vil derfor gerne have
nogle forslag til hyggelige resteuranter til rimelige priser.

Jeg er vild med Indisk mad og sushi så det er oplagte kandidater men er
interesseret i alt.

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Bo

Dato : 04-07-08 09:10

On 3 Jul., 23:49, ja...@noname.invalid (jagge) wrote:
> [...]
> nogle forslag til hyggelige resteuranter til rimelige priser.
>
> Jeg er vild med Indisk mad og sushi så det er oplagte kandidater men er

Her kan du søge efter restaurant i Berlin http://www.gutenappetit.net/
sprog engelsk og tysk
du må endelig huske at besøge stormagasinet KaDeWe' restaurant og
madafdeling på 6.etage http://www.kadewe-berlin.de/og6.php
vh Bo