afbudsrejser.. hvordan?
Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 03-07-08 18:08

tja... mig og kæresten skal på ferie i uge 30 eller 31... hvorhen er ikke så
vigtigt... skal dog enten være sunny beach (bulgarien), lloret del mar
(spanien) eller kreta eller kos (grækenland)....

men vi nægter bare at give 5xxx kr. pr. person....!!!!

har hørt en masse om afbudsrejser og lignende... m,en hvordan fungerer det?
har tit hørt om den der med at bare ringe og sige vi er klar til at rejse nu
og så koster det næsten gratis.... er det noget der holder eller er det bare
snak?

nogen der har nogen gode fif til hvordan vi får en billig rejse til et af de
stder... det skal være fly og hotel...!

mvh.

Nikolai R. jensen

Fra : Jan Tovgaard

Dato : 03-07-08 18:12

> men vi nægter bare at give 5xxx kr. pr. person....!!!!

Jeg synes du skal kigge på nedenstående adresse. Her indtaster du bare
hvornår du ønsker afsted og
så finder den en masse alternativer fra forskellige charterbureauer. Husk at
vælge søgning billigste først;)

mvh jan

http://www.bll.dk/Home/Her_og_nu.aspx?lang=da

--
www.honny.dk - Traveling around the world
Diving in Thailand, Mursi tribe from Ethiopia, Rafting in the Andes,

Fra : mogens.amd64@gmail.c~

Dato : 03-07-08 18:37

On Thu, 3 Jul 2008 19:12:07 +0200, "Jan Tovgaard" <ukendt@yahoo.dk>
wrote:

> [...]
>hvornår du ønsker afsted og
>så finder den en masse alternativer fra forskellige charterbureauer. Husk at

------------------------------

Prøvede for sjov - men er der nogen der gider Tyrkiet ????? Det er
vist det, der er på tilbud i øjeblikket ! Nej i år er der vist ikke
noget at komme efter , hvis man ikke vil betale fuld pris. Så jeg
venter nu til lidt senere, så man får noget meer at vælge imellem.
Men tak for et godt link - det må prøves på et andet tidspunkt.
Men held og lykke til den der startede tråden - tror I får svært ved
at finde noget lige her i højsæsonen.
Mogens

Fra : GSX750E

Dato : 03-07-08 22:07

"Nikolai R. jensen" <ng@spritstiv.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> nogen der har nogen gode fif til hvordan vi får en billig rejse til et af
> de stder... det skal være fly og hotel...!

Prøv her http://www.discounttravel.de/index.php?id=4

Flyver selv til Mallorca i næste uge med TUI fra Hamburg. Har betalt fuld
pris, men forsat kun til 2/3 af danske priser. Hvis du bor på Sjælland, bør
der være noget fra Malmø?

Mvh
Revsgaard

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 04-07-08 21:17

Hej
:
Klip
Klip

Ja, efterhånden kan vi nok sige at det bare er "snak" - Det er noget man
kunne i 'gamle dag'... Og billige priser i rejsebranchen er efterhånden
noget der hører fortiden til. - Men, du kan prøve at kigger her, dér
finder du de fleste udbydere samlet under eet:

www.solfaktor.dk

Go' tur !
--
M.v.h. Ole ®