Fly til Tanger (Marokko)
Fra : Jørn N. Andersen

Dato : 02-07-08 23:12

Hej NG
Er der nogen som kender til - hvordan man kommer til Tanger (Tangier)
i Nord-Marokko.

Jeg har lige været der 1 dag - i forb. med arbejde i Rabat - vi tog da
en bus i 5 timer - dette kunne godt være foruden. Men hold da op -
hvor det er besnærende. Skulle nogen være interesseret - har jeg
hotellet - som trukket ud af en film/drømmehotel til 600 dKr pr døgn /
db.vær incl. morgenmad

Hilsen
Jørn

Fra : Stig Nielsen

Dato : 02-07-08 23:34

"Jørn N. Andersen (slet HW2YH)" <jna@HW2YHc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvor det er besnærende. Skulle nogen være interesseret - har jeg
> hotellet - som trukket ud af en film/drømmehotel til 600 dKr pr døgn /

Der går færge dertil fra Tarifa i Sydspanien, en fin fin tur som jeg var på
for en del år siden.
Jeg var der også kun på en endags-sightseeing

Men man kunne jo flyve til Malaga og så videre derfra (lejebil, bus) ned til
Tarifa på en eller anden måde.