Sommerhusferie kun for kvinder
Fra : Bettina

Dato : 01-07-08 09:33

Hej alle sammen

Eftersom jeg oftest har udsigt til at holde ferie alene og egentlig ikke er
vild med det, har jeg fået den ide at samle nogle kvinder i ca. alderen
35-50 år og leje et sommerhus sammen et sted i Danmark.
Det skal kun være for kvinder, så det er uden mænd og børn.

Jeg forestiller mig, at vi skal se på de lokale seværdigheder og ellers
hygge os sammen med fælles madlavning, masser af snak, læse bøger, gå ture,
være kreative osv.

Økonomien i det bliver overkommelig, når vi deler alle udgifter til husleje,
el, mad osv.

Hvornår det skal foregå, må vi finde ud af sammen. Det behøver absolut ikke
at være i højsæsonerne, og udenfor dem er det jo også meget billigere at
leje sommerhus.

Hvis det lyder som noget for dig, eller du kender kvinder, der kunne være
interesseret, må du endelig kigge ind på det site jeg har lavet til
formålet. Det er på www.ferievenner.dk og der står lidt mere om det hele.

Mange hilsener
Bettina