Mrjet
Fra : Kaj Larsen

Dato : 28-06-08 12:44

Hej Gruppe

Er ved at planlægge juleferie(ved godt det er tidligt, men fruen og jeg har
altså ik ferie sammen før der). Regner med en tur til Rom(har set tråden tur
til Rom), og er faldet over siden mrjet,nogle der har erfaringer med denne?
Har tidligere benytte expedia.dk og hotels.com, men mrjet's side ser meget
brugervenlig ud, samt deres priser er ikke afskrækkende, indput modtages.
På forhånd tak
God sommer.

Kaj Larsen

Fra : Niels Hejnfelt

Dato : 29-06-08 16:56

> [...]
> brugervenlig ud, samt deres priser er ikke afskrækkende, indput modtages.

Hej Kaj.
De sidste 3 gange jag har fløjet oversøisk, har jeg booket mine billetter på
Mrjet, og kan kun anbefale dem.
Kender umiddelbart ikke til faldgruber hos dem, i forhold til andre.
Mvh
Niels Hejnfelt

Fra : Sten Schou

Dato : 30-06-08 13:34

"Niels Hejnfelt" <niels@hejnfelt.dk> skrev i meddelelsen
´
> [...]
> på Mrjet, og kan kun anbefale dem.
> Kender umiddelbart ikke til faldgruber hos dem, i forhold til andre.

Og jeg har altid kunnet finde billetter billigere andre steder end hos Mr.
Jet.

Hilsen Sten

Fra : Jesper Andersen

Dato : 30-06-08 13:27

Hej Kaj,
Jeg har lige booket 2 billetter til Los Angeles igennem dem uden
problemer, og som du selv skriver har de gode priser og en god og
brugervenlig hjemmeside.
Jeg kan kun anbefale dem indtil videre...

Mvh
Jesper Andersen
www.rejse-forum.dk
- danmarks nye rejseforum