Billetter Eurodisney
Fra : Christiansen

Dato : 18-06-08 22:26

Er der nogen der har lykkedes at bestille billetter til Eurodisney online,
kommer kun en side ind så skal jeg vælge land og Danmark findes ikke i
listen og så kan jeg ikke komme længere

Christiansen

Fra : Lars Ehlers

Dato : 18-06-08 22:46

On Wed, 18 Jun 2008 23:26:04 +0200, "Christiansen"
<poulbrit@tdcadsl.dk> wrote:

>Er der nogen der har lykkedes at bestille billetter til Eurodisney online,
>kommer kun en side ind så skal jeg vælge land og Danmark findes ikke i
>listen og så kan jeg ikke komme længere

Jeg prøvede lige for sjov. På første side
http://www.disneylandparis.com/ klikkede jeg på det danske flag, og
derefter valgte jeg online booking. Pa den nye side (på engelsk) var
Danmark allerede valgt....
http://booking.disneylandparis.com/wts/newdlp/jsp/accueil.jsp?pays=dk&Spays=56,49,dlp8el13&pays=56&langue=English&lang=dk

--
Lars Ehlers

Fra : Christiansen

Dato : 19-06-08 06:38

> [...]
>
> --
> Lars Ehlers
> "Screw you guys I'm going home" (Eric Cartman)

der har jeg også været, og den næste side vælger man hvilken slags billet,
og her skal man uvist af hvilken grund fortælle hvilken dag, derefter checke
availability og her går det galt fordi Danmark ikke kan vælges.
Har prøvet andre lande for at komme videre, men står der forkert land i
adressen.

Christiansen

Fra : Bjarne

Dato : 19-06-08 10:25

Christiansen skrev:
> Er der nogen der har lykkedes at bestille billetter til Eurodisney online,
> kommer kun en side ind så skal jeg vælge land og Danmark findes ikke i
> [...]
Det er en sindssyg hjemmeside
Prøv evt
http://booking.disneylandparis.com/wts/newdlp/jsp/accueil.jsp?pays=dk&Spays=56,49,dlp8el13&pays=56&langue=English&lang=dk

vh

Bjarne

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 19-06-08 10:39

> http://booking.disneylandparis.com/wts/newdlp/jsp/accueil.jsp?pays=dk&Spays=56,49,dlp8el13&pays=56&langue=English&lang=dk

Det løser ikke hans problem. Hvis du går videre sker det, som op har angivet
ovenfor. De kan købes på www.panrejser.dk. Det er vist det nemmeste og også
rimeligt billigt.

Kennet

Fra : Niels Hejnfelt

Dato : 19-06-08 13:26

> Det løser ikke hans problem. Hvis du går videre sker det, som op har
> [...]

Da jeg besøgte det med ungerne (-97, hehe) ringede jeg derned, og fixede det
hele pr. telefon, og skulle bare læse mit creditcard nr. op for damen i
røret
Tingene kan ha ændret sig, men prøv da.
Mvh
Niels Hejnfelt

Fra : saruman@ofir.dk

Dato : 19-06-08 06:46

Jeg har for bare en måned siden bestilt billetter online uden
problemer. De kom med posten i løbet af en uge. Bemærk at du betaler
en lille overpris hvis du køber hos PAN, FDM eller andre danske
bureauer.

Synes du det er for besværligt at bestille online, kan du naturligvis
købe billetterne ved indgangen, men der vil som regel være kø. Køb dem
i stedet i receptionen på hotellet eller campingpladsen hvis i skal bo
i nærheden af Disneyland, eller på en hvilken som helst tog- eller
metrostation i Paris. Der ligger en station midt i resort-området, et
stenkast fra indgangen.

Og husk så, at hvis I køber 3-dags billetter, så er det NÆSTEN lige så
billigt at købe et årskort. En 3-dags billet koster 115 euro, mens et
årskort koster 129 euro. Og så giver årskortet rabat på alle
spisesteder og i butikkerne, så prisforskellen er hurtigt tjent ind.

God tur.

Pizzaman

Fra : Jesper Andersen

Dato : 19-06-08 14:05

Hej Pizzaman,
Har prøvet at sende dig en mail på saruman@ofir.dk men det er vist en
gammeladresse på har opgivet for den fungere ikke mere, jeg har lidt
spørgsmål til dig mht priceline.com.
Hvis du har interresse i at besvare nogle af dem kan du sende mig en
mail på jkaREMOVE@teknik.dk

Mvh
Jesper

Fra : Christiansen

Dato : 19-06-08 14:35

Har lige fundet ud af at jeg kan købe dem på campingpladsen som vi skal bo
på.

Ja, en elendig side den fra Eurodisney.

Tak til jeres svar selvom de ikke hjalp så meget.
Håber så bare på bedre vejr end sidst vi var i Paris området, da druknede vi
næsten i vand.

Christiansen