Bus Bangkok new airport til Ko samed/Rayon~
Fra : ___P.Sir

Dato : 18-06-08 16:48

Mener at have læst et sted, at der går en bus derned direkte fra den nye
lufthavn. Nogen der ved noget om dette og flere detaljer?
Prebne

Fra : Carsten Keller

Dato : 19-06-08 08:25

"___P.Sir" <remove_pbs@adslhome.dk> wrote in message
> Mener at have læst et sted, at der går en bus derned direkte fra den nye
> lufthavn. Nogen der ved noget om dette og flere detaljer?
> Prebne

Mener min chef og familien tog en bus fra lufthavnen, men jeg er ikke sikker
på detaljerne (det er han vist heller ikke .

Jeg har dog også hørt i andre forbindelser at der er masser af direkte
busser derfra, der står lidt om det her:

http://wikitravel.org/en/Ko_Samet

og her er en nærmere beskrivelse af hvordan man finder busserne fra
lufthavnen.

http://wikitravel.org/en/Bangkok#Suvarnabhumi_Airport

En taxa hele vejen skulle kunne forhandles ned omkring 2000 bath, så må I se
om I gider bøvle med det, men der skulle være hyppige busforbindelser.

Keller