Rejseselskaber til USA?
Fra : Jack L.

Dato : 14-06-08 13:43

Hej med jer.

Er der nogle af jer, som kan anbefale en rejseagent / et rejseselskab der
formidler salg af flyvebilletter til New York, USA her i Københavnsområdet?
Såfremt internet-baserede selskaber kan konkurrere i pris, er links til
disse også velkomne.

--
Mvh / Best regards,
Jack, Copenhagen

The email address is for real :)

Fra : Armand

Dato : 14-06-08 13:57

Jack L. skrev:
> [...]
> Såfremt internet-baserede selskaber kan konkurrere i pris, er links til

Som internet-forbundet forbruger er der næsten ingen argumenter for at
lægge rejser i hænderne på agenter/selskaber: Nettet er fyldt med
formidlere af både flybilletter og hoteller og en kort Googling vil
hurtigl blotlægge nogle af dem!

Hvis det kun er billetter at det drejer sig om, så kan i gå direkte til
kilden istedet: Både Delta og Continental flyver direkte fra Kastrup!
Hoteller er ligeså enkle at booke on-line.
For vores Florida-feries vedkommende endte FDM med at kunne præstere de
billigste billetter (á fra Billund), så dé og de øvrigt kendte
rejse-sites (f.eks. momondo) er også en nærliggende mulighed.
Hvis jeres rejse-tdspunkter ikke er helt fastlagte er der i net-siderne
den fordel at billetpriserne dér kan variere meget hen over ugen og at
man derfor kan spare gode penge på at rykke sine rejsedage et par døgn i
hver ende

God jagt!

--
Armand.

Fra : Jack L.

Dato : 14-06-08 14:09

Armand wrote:
> [...]
> lægge rejser i hænderne på agenter/selskaber: Nettet er fyldt med
> formidlere af både flybilletter og hoteller og en kort Googling vil

Hej Armand.

Det har du ret i, men har altid haft den idé at rejseagenterne kan skaffe
billigere billetter end dem på nettet, medmindre man skulle til europæiske
byer hvor de billigste billetter findes udelukkende på nettet. Men jeg vil
forsøge. Tak! :)

Hilsen Jack

Fra : Niels Hejnfelt

Dato : 14-06-08 18:15

> [...]
> formidler salg af flyvebilletter til New York, USA her i
> Københavnsområdet? Såfremt internet-baserede selskaber kan konkurrere i

Hej Jack
De sidste 3 gange jeg har været i USA har jeg booket billetterne på
www.mrjet.dk , som har været billigst på bookingtidspunktet, men
www.travelstart.dk har ligget tæt på sidste gang.

Mvh
Niels Hejnfelt

Fra : Stig Nielsen

Dato : 15-06-08 11:37

"Niels Hejnfelt" <niels@hejnfelt.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Jack
> De sidste 3 gange jeg har været i USA har jeg booket billetterne på
> www.mrjet.dk , som har været billigst på bookingtidspunktet, men
> www.travelstart.dk har ligget tæt på sidste gang.

Og de fleste gange er det billigere at booke direkte hos flyselskabet over
nettet.
Brug internetudbyderne som søgemaskine og gå så direkte til det flyselskab
de anbefaler, så finder du dem næsten altid billigere der.

Stig

Fra : Jack L.

Dato : 15-06-08 13:16

Stig Nielsen wrote:
> [...]
> Brug internetudbyderne som søgemaskine og gå så direkte til det
> flyselskab de anbefaler, så finder du dem næsten altid billigere der.

Jeg takker for de gode (foreløbige) råd. :)

Fra : Sten Schou

Dato : 15-06-08 13:21

"Jack L." <jack_nospam@nospam.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg takker for de gode (foreløbige) råd. :)

Check flg. for billige billetter:

www.klm.dk
www.icelandair.dk

Hilsen Sten

Fra : Jesper Andersen

Dato : 18-06-08 14:08

Jeg vil klart anbefale Mr.Jet... Har lige booket biletter til Los
Angeles hos dem, god service dog lidt lanf ventetid hvis man skal
ringe til dem, men har allerede fået billetterne på mail efter kun 24
timer.
Og de var billigere end flyselskabets egen hjemmeside... faktisk 800
kr pr billet.

Jesper