Hotel München
Fra : acm

Dato : 10-06-08 17:18

Hej gruppe

På vej hjem fra Italien til sommer har vi besluttet at tage 3 overnatninger
omkring München.

Har søgt på nettet og fundet hoteller, men vil lige høre her, om der er
noget der har gode forslag og evt. link? Det må også gerne være andre
overnatningsmuligheder en lige netop hoteller.

Det skal ikke ligge lige i centrum, gerne lidt fra i nærheden af motorvejen
og evt. en U- eller S-bahn station.

Der skal være mulighed for 3-sengsværelser, da vi er tre voksne.

På forhånd tak - og god sommer til alle!

Hilsen Jacob

Fra : jopa

Dato : 10-06-08 18:33

"acm" <massaro90@hotmail.hehe> skrev

> På vej hjem fra Italien til sommer har vi besluttet at tage 3
> overnatninger omkring München.

Omkring Kassel måske.
Vi kører samme tur hver sommer og bruger dette Motel:
Axxe Motel Kassel.
Ligger direkte ved motorvejen.

Vi booker online så er det billigere. (ca 30 euro)
Vi er 3 personer og det koster 69 euro for en overnatning alt ialt i et
værelse

Vi booker her
http://www.booking.com/

John

Fra : Lars 8210

Dato : 10-06-08 23:18

jopa wrote:
> [...]
>
> Vi booker online så er det billigere. (ca 30 euro)
> Vi er 3 personer og det koster 69 euro for en overnatning alt ialt i

Har lige prøvet det der booking,.com - det er alt for dyrt - prøv
travellink.dk istedet.

Mvh

Lars

Fra : Søren Blom

Dato : 11-06-08 11:59

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev

> [...]
>
> Vi booker online så er det billigere. (ca 30 euro)
> Vi er 3 personer og det koster 69 euro for en overnatning alt ialt i et

Det var da et mystisk forslag at komme med. NÃ¥r Acm & Co. har valgt at tage
3 overnatninger i München er det jo nok fordi de har tænkt sig at bruge 3
dage i München og omegen, så at forslå Kassel der lægger flere 100 km
længere nordpå, er da noget tåbeligt.

Nå men, München er spækket med hoteller, desværre kender jeg kun noget til
de større hoteller, men jeg ved at hotel Max på Amalien Strasse 12 telefon
+49 89 24 29 06 12 r et ok hotel til 39 € pr. værelse pr nat, men det kommer
meget an på, hvad I vil betale pr. nat, for der er næsten 300 hoteller i
München, så der er i alle prisklasser.

--
Venlig Hilsen

Søren Blom
soren@blom.dk
mail med spamfilter besvares ikke

Fra : jopa

Dato : 11-06-08 13:22

"Søren Blom" <soren@blom.dk> skrev

> [...]
> bruge 3 dage i München og omegen, så at forslå Kassel der lægger flere 100
> km længere nordpå, er da noget tåbeligt.

Jo det er korrekt tænkte blot på at de skulle have nogen muligheder.
Derfor fortalte jeg hvordan vi gjorde.

http://www.booking.com/
kunne de måske få gavn av i det mindste

--
Mvh. John

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 25-06-08 18:43

On Tue, 10 Jun 2008 18:17:51 +0200, "acm" <massaro90@hotmail.hehe> wrote:

> [...]
>omkring München.
>
>Det skal ikke ligge lige i centrum, gerne lidt fra i nærheden af motorvejen

Med bil omkring München foretrækker jeg hotel Olymp i Eching. Gode værelser,
fantastisk morgenmad, god restaurant og meget tæt på motorvejen. Mototvejen
her er A9 (E45), lige imellem A92 (mod nordøst og lufthavnen) og A99 (den
ydre ringvej, bl.a. med forbindelse mod Brenner).

Der er en S-bahn station i byen, men den ligger ikke ligefrem omkring hjørnet.
Jeg ville nok foretrække at køre til en park&ride længere inde i byen.