Restaurant i Hamborg
Fra : Peter Loumann

Dato : 09-06-08 21:11

Hej

Har tænkt at fejre min fødselsdag (60+) i overmorgen sammen med fruen i
Hamburg. Måske nogen kender en god restaurant, gerne med fisk og rimelig
vin, centralt, middel prisleje?

http://huse-i-naestved.dk

Fra : NewsGroups

Dato : 11-06-08 11:46

"Peter Loumann" <loumann@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> vin, centralt, middel prisleje?
>
> --
> hilsen pl (peloda hos tiscali her i landet)

Nu fandt jeg lidt mere - kør ned på Grosse Elbstrasse - der ligger nogen
ganske udemærkede - den jeg først tænkte på var på van der smissen strasse -
sidegade til Gr. Elbstr.

Fra : Peter Loumann

Dato : 22-06-08 16:32

On Wed, 11 Jun 2008 12:46:14 +0200, NewsGroups wrote:

> Grosse Elbstrasse

Ta1! Jeg spurgte sent og fik derfor dit svar for sent, men fandt selv en
udmærket:

http://www.le-paquebot.de/

http://huse-i-naestved.dk

Fra : NewsGroups

Dato : 11-06-08 11:47

> [...]
> vin, centralt, middel prisleje?
>
> --
> hilsen pl (peloda hos tiscali her i landet)

Kør ned på havnen - der er en masse lækre. Vælg en ud mod havnen. Kan
anbefale en stor der ligger som en kasse næsten ude i vandet. Navnet har jeg
naturligvis ikke.

God fornøjelse -