Tur forslag til NU på søndag
Fra : dots

Dato : 10-06-08 20:25

Vi afholder et lokalt markræs med prominente gæster på matriklen.
Kom glad og overvær strabadserne, vi har kaffen klar.
Hvis vejret holder som det umiddelbart lover, så lover jeg der vil være
bundgas, støv og jord i rigelige mængder

Dertil kan vi ovenikøbet - i disse tørketider - glæde publikum med et
mudderhul, et svalende bad på vejen for kørerne.
Det koster ikke en disse, hele odsherred området er værd at køre tur i,
såe - kig ind til en gratis kop kaffe

Her:
http://www.dormck.dk/Forum/41|DORMCK_Arrangementer/509|Markr%E6s_Odsherred

Søndag kl 15.................

- dots -
Dnepr MT16
Honda XR250R '02
http://www.dfmc.dk/?id=216

Fra : Ukendt

Dato : 11-06-08 10:00

On Tue, 10 Jun 2008 21:25:24 +0200, "dots" <dots@tdcadsl.dk> wrote:

>kig ind til en gratis kop kaffe

Piv! Mc'en er på værksted :'(

Fra : Ole

Dato : 11-06-08 18:18

dots wrote:
> [...]
> mudderhul, et svalende bad på vejen for kørerne.
> Det koster ikke en disse, hele odsherred området er værd at køre tur i,

Jeg håber at du er lige så aktiv med at få rødderne
ud af hullerne når Guzzilla kommer ud til næste forår

Så skal jeg nok være der!

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : dots

Dato : 16-06-08 14:32

"Ole" <I_R_Onslow@c.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg håber at du er lige så aktiv med at få rødderne
> ud af hullerne når Guzzilla kommer ud til næste forår

> [...]

Det lyder da bare godt

Indtil videre er alle åbenbart en hård nød at trække op til noget som
helst....

Vi havde en kanon søndag, med kørere fra 11 år til omkring de 50.
På quad, cross og offroadere, og en enkelt "færge", KTM Rally, den er sg
stor.
Billeder vil følge på link, når jeg får dem fra den dertil på dagen
hidkaldte fotograf

dots
Som ikke sån lige stopper med at forsøge at få jer ud at køre..
Så vi ses jo næste forår