Nybegynder på stor motorcykel
Fra : Martin Larsen

Dato : 29-06-08 18:48

Har fulgt med i gruppen længe og fundet mange gode svar i tidens løb.

Nu har jeg endelig et spørgsmål jeg ikke har kunnet finde noget konkret
svar på nogen steder.

Diskussionen går på konsekvenserne ved kørsel på stor motorcykel hvis
man kun har kørekort til en lille.

Det med bøder osv. er vi enige om, men hvis man nu er indblandet i en
ulykke mener jeg jo at man risikere at skulle tilbagebetale det som
forsikringen har dækket (Regres?).

Nogen der har et bud? Evt. et eksempel?

MVH
Martin Larsen

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 29-06-08 20:08

On Sun, 29 Jun 2008 19:48:15 +0200, Martin Larsen <usenet@draven.dk>
wrote:

> [...]
>
>Det med bøder osv. er vi enige om, men hvis man nu er indblandet i en
>ulykke mener jeg jo at man risikere at skulle tilbagebetale det som

Læses nok i forsikringsbetingelserne, som kan være lidt forskellig fra
selskab til selskab.

/Hans