Muslimer korsfæster kristne børn i Irak
Fra : Cyril Malka

Dato : 22-06-08 12:01

Muslimer korsfæster børn for at terrorisere deres kristne forældre, så disse
forlader Irak.

Siden begyndelsen af krigen i irak, i 2003, anslår man at ca. 12 børn -
nogle af dem var under ti år gammel - blev bortført, slået ihjel for
derefter at blive korsfæstet i nærheden af deres bopæl så forældrene blev
terroriserede.

Et af børnene blev flået, halshugget, brændt og efterladt ved sin mors hus'
dørtrin.

Filham Isaac, som er talsmand for Ninivenes forsvarskomitet, fortalte at
kristne kirker i Irak bliver bombet, at præster bliver slået ihjel og at
utildækket kvinder bliver voldtaget eller vansirret med syre.

- Der er tale om et systematisk - og effektiv - kampagne af etnisk udrensning
af ikke-muslimer i området, fortæller han.

Kaldæiske og assyriske kristne, også kendte under betegnelsen
assyro-kaldæiske kristne, var før i tiden Iraks største minoritet. De er også
den ældste minoritet da de er efterkommer af de gamle mesopotamiske kristne,
som blev kristne i det 1. årh.

Kilde: OttawaCitizen (på engelsk):
< http://www.kortlink.com/free/crucifixion>
--
Venligst,

Cyril

Det nye testamente - Fortæller man dig alt? => http://www.nytestamente.org
Følg mig på twitter: http://twitter.com/cyrilmalka

.... Catholic - which I was until I reached the age of reason.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 22-06-08 23:59

Cyril Malka wrote:
> [...]
> er også den ældste minoritet da de er efterkommer af de gamle
> mesopotamiske kristne, som blev kristne i det 1. årh.

Det minder jo altså desværre i al sin uhildede gru til ganske i øvrigt
skrækkelig forveksling om nogle antisemitiske beskyldinger, der i sådan ca.
otte-ni århundreder har verseret blandt kristne om jøder (nemlig
"blodoffer"-myten, jvf: http://en.wikipedia.org/wiki/Blood_libel)

Jeg er personligt ikke i tvivl om at muslimer virkeligt KAN være både
perfide og perverse i deres nærmest Baals-dyrkelsesagtige krav om lige netop
blodsudgydelse og menneskeofring, men jeg MÅ dog alligevel anstille mig
skeptisk, når DU citerer en - efter alt ellers at dømme - ret tvivlsom kilde
lagt over tilsyneladende nøjagtigt samme læst som dèn dit eget folk har
været rigeligt masseslagtet på....

Må jeg venligst bede om nogle SERIØSE vidnesbyrd, altså nogle så vidt
politisk og religiøst ellers overhovedet muligt UAFHÆNGIGE kilder? (Og ja,
alt er jo idag desværre syltet rigeligt ind i korruption, hvad angår såvel
EU og FN som Røde Kors, dèt ved jeg, men kan der virkeligt og reelt
DOKUMENTERES noget uafhængigt? Foreligger der f.eks. billedmateriale af dèn
slags, som netop blev udslagsgivende ved Nürnberg?)

Anders Peter Johnsen

Fra : Cyril Malka

Dato : 23-06-08 11:16

Den Mon, 23 Jun 2008 00:59:04 +0200, Anders Peter Johnsen skrev
(i artiklen <485ed93d$0$15888$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>):

> [...]
> skrækkelig forveksling om nogle antisemitiske beskyldinger, der i sådan ca.
> otte-ni århundreder har verseret blandt kristne om jøder (nemlig

Ja. Det synes jeg også. Jeg synes også det er frygteligt at kristne bliver
ved med den slags propaganda. Dengang ikke om jøder men om muslimer. 1700 år
efter, er de kristne tydeligvis ikke blevet bedre. Endnu et bevis på at
kristendom og moral er to vidt forskellige skikkelser?

OBS.: Kilden er de kristnes talsmand på området - jeg nøjedes med at
rapportere det, de sagde med henvisning til kilden.

Fra : Jens \"Lyrik\" Bech

Dato : 23-06-08 15:40

Svar på forrige indlæg:
"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> DOKUMENTERES noget uafhængigt? Foreligger der f.eks. billedmateriale af
> dèn slags, som netop blev udslagsgivende ved Nürnberg?)
http://aina.org/releases/20040613151448.htm