Dagens ord: Swing
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 03-07-08 20:22

Takker for stafetten

Dagens ord er Swing.

Jeg lægger ud med Atomic Swing og "Smile":
http://www.youtube.com/watch?v=8t0-xlzS5jE
Jeg elsker bare de drenge

Dire Straits med "Sultans Of Swing":
http://www.youtube.com/watch?v=LB3b1W6rEDw

Swing Out Sister med "Breakout":
http://www.youtube.com/watch?v=yXL9AkXzlt8

Listen over brugte ord:
Ace, Alone/Alene, America, Animal, Arms, Army, Away, Beautiful/Smuk,
Ben/Legs, Bike, Bird, Birthday, Black, Blue, Boat, Booze, Born, Boy,
Bridge,
Car, Cartoon, Country, Cowboy, Crazy, Crying, Dad/Father, Dance, Dark,
Daughter, Det lyder som et navn.. , Doctor, Dream, Duo, Dylan, Dør,
Earth/Jord, Electricity, Eternal, Evil, Eyes/Øjne, Face, Fail, Fantasi,
Farver/Colors, Fat, Feelings, Fever, Fitness, Floor, Flyve, Food,
Forkortelser, Friend, Fun, Funk, Genial, Girls, Grand Prix, Græsk,
Guitar, Gun/Pistol, Hammer, Hands, Hawaii, Heart, Heaven, Heavy,
Hello, Help, Hero, Highway, Hollywood, Hot, House, Hurricane, Ireland,
Jack,
Jungle, Justice, King, Kiss, Klippe, Latin, Life, Light/Lys, Live, Love,
Luft/Ilt, Man, MILF., Milk, Mind, Monday, Money, Months, Moon, Mother,
Mountain, New York, Night, Nobody, Nordisk, Nothing, Ocean, One, Pain,
Peace, Pearl, Pets, Physics, Pigenavne, Power, Pray, Queen, Quit, Radio,
Rain, Reach/Ræk, Religion, Road, Robot, Rock, Rock'n Roll,
Roses/Rose/Roser,
Royal, Run, Service, Sex, Silver, Skov, Sky, Small, Smile, Smoke, Snow,
Sommer/ summer, Soundtrack, Speed, Sport, Spring, Stimulanser,
Stone/Sten, Storby, Sun, Straight, Surprise, Sweet, Swing, Søndag,
Tal/Numbers/0123456789, Teknik, Terapi, Thunder, Time, Tomorrow,
Train, Tribute, Twins, Unknown, Walk, Water, Weak, Wedding, Weekend,
West,
Wheel, Whiskey, Wine, Woman, Wood, Word, Work, World, Write, Yesterday,
You

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Ukendt

Dato : 03-07-08 21:29

Per Beer Hansen wrote:
> Takker for stafetten
>
> Dagens ord er Swing.

Jeg måtte lige i 70'er pladerne for at finde Jim Gilstrap - Swing your
Daddy:

http://www.youtube.com/watch?v=ywMWvv1ZX44

--
Michael

Brugt pige- og drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/boernetoej
25% rabat på tøjbestillinger over kr. 300.-

Fra : Max

Dato : 03-07-08 22:06

Hej Per

> Takker for stafetten

Velbekomme.

> Dagens ord er Swing.

Lidt dansk pop

Gnags - Mr. Swing King
http://www.youtube.com/watch?v=1M24_o8vgbg

Jeg kunne ikke finde Swing low street chariot med Cream
på røret.

--
Mvh Max

Fra : schlafen

Dato : 03-07-08 22:28

ahhh helt nyt album fra
Motley Crue - Goin' out Swingin'
http://www.youtube.com/watch?v=BsSR5u2ipeo

Jive Bunny & The Mastermixers - Swing the Mood
http://www.youtube.com/watch?v=ywFyU5SOaAk

Arvid - Så længe det swinger
*ingen video* øv

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 03-07-08 23:48

On Thu, 3 Jul 2008 21:22:04 +0200, "Per Beer Hansen"
<perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote:

>Takker for stafetten
>
>Dagens ord er Swing.

Slade - "Them Kinda Monkeys Can't Swing"
http://www.youtube.com/watch?v=v9921d6nunU

Swinging Blue Jeans - "Hippy Shake" & "Good Golly Miss Molly"
http://www.youtube.com/watch?v=tqQpISPT8i8

Bobbysocks - "La Det Swinge"
http://www.youtube.com/watch?v=GAOefRmvlqo

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 04-07-08 20:22

Poul Erik Lindaa wrote:

> Slade - "Them Kinda Monkeys Can't Swing"
> http://www.youtube.com/watch?v=v9921d6nunU

Super dejligt genhør,den gi'r dig stafetten denne gang

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 04-07-08 22:56

On Fri, 4 Jul 2008 21:22:04 +0200, "Per Beer Hansen"
<perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote:

>Super dejligt genhør,den gi'r dig stafetten denne gang

Takker, og heg var dengang, modsat de fleste af mine kammerater, til
Slade. De var mest til Sweet, Nåh ja, og så var vi vist allesammen
lidt til Suzy.

Finder lige et ord.

Fra : Broegger

Dato : 04-07-08 08:04

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev news:486d26db$0
$90271$14726298@news.sunsite.dk:

> Takker for stafetten
>
> Dagens ord er Swing.

Glen Miller. Det er da swing, og når så nummreret hedder Rug Cutters Swing.
http://www.youtube.com/watch?v=o0WJSsLZRUM

Og så kom jeg til at tænke på denne. Føj hvor det svinger
Georgia Satellites og Hippy Hippy Shake
http://www.youtube.com/watch?v=i3ELpn1xQIY

Og når vi så er ved det der svinger. Så vil jeg sige at der hvor det
virkeligt svingede for Bossen var da han spillede "Seven Nights of Rock" i
parken. Her i en optagelse fra Hamborg.
http://www.youtube.com/watch?v=TRTvWIrL3Ao

--
Hilsen Thomas
Gode venner kan lave alting sammen,

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 04-07-08 20:24

Broegger wrote:

> Og når vi så er ved det der svinger. Så vil jeg sige at der hvor det
> virkeligt svingede for Bossen var da han spillede "Seven Nights of
> Rock" i parken.

Jeps, det var helt vildt fedt

> Her i en optagelse fra Hamborg.
> http://www.youtube.com/watch?v=TRTvWIrL3Ao

Jeg synes den var væsentligt bedre i søndags, i Parken

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Broegger

Dato : 04-07-08 21:10

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev news:486e78b0$0
$90272$14726298@news.sunsite.dk:

> Jeps, det var helt vildt fedt

> Jeg synes den var væsentligt bedre i søndags, i Parken

Jeps! Det var en fantastisk koncert. Hvis du kigger i
alt.binaries.music.springsteen finder du en ret ok optagelse fra hans
koncert i Paris. Den er heller ikke ringe. Hans udgave af For you er bare
helt sublim.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 05-07-08 16:04

Broegger wrote:

> Jeps! Det var en fantastisk koncert.

Jepper

>Hvis du kigger i
> alt.binaries.music.springsteen finder du en ret ok optagelse fra hans
> koncert i Paris. Den er heller ikke ringe. Hans udgave af For you er
> bare helt sublim.

Hos mig indeholder den gruppe ikke så meget som ét indlæg

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Broegger

Dato : 05-07-08 16:42

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev news:486f8d6b$0
$90269$14726298@news.sunsite.dk:

> Jepper

> Hos mig indeholder den gruppe ikke så meget som ét indlæg

Underligt. Jeg kan se 960.000 indlæg i den.

Fra : Ukendt

Dato : 04-07-08 10:41

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote in message
> Takker for stafetten
>
> Dagens ord er Swing.

It don't mean a thing, if you ain't got that swing:

http://www.youtube.com/watch?v=qjgiDnmHrnI
http://www.youtube.com/watch?v=Ez-ljQA2Kn8
http://www.youtube.com/watch?v=oNf75TDBMNQ

/alex