Springsteen > Achy Breaky Heart
Fra : iSteen

Dato : 02-07-08 17:52

Eller hvo'n fanden det nu staves...

Læste BT i dag, hvor der bla. stod om de tre værste sanger der
nogensinde var skrevet.

ABH var anført, med Buce Springsteen som sangskriver...
Han han virkeligt skrevet den - og har han nogensinde spillet det
(live)?

Fra : Max

Dato : 02-07-08 19:07

Hej iSteen

> Læste BT i dag, hvor der bla. stod om de tre værste sanger der
> nogensinde var skrevet.

Er det den her ?

http://en.wikipedia.org/wiki/Achy_Breaky_Heart

--
Mvh Max

Fra : iSteen

Dato : 02-07-08 19:21

Max <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

> Hej iSteen

> Er det den her ?
>
> http://en.wikipedia.org/wiki/Achy_Breaky_Heart

Lige præcis, men ifølge allmusic er sangskriveren en Von Tress, så der
er noget der ikke stemmer overens med BT (surprise)

Fra : Martin [TMM]

Dato : 02-07-08 19:22

Hej
Max wrote:
> http://en.wikipedia.org/wiki/Achy_Breaky_Heart

Sjovt at de nævner noget om at den "har været med" i et afsnit af Hanna
Montana. Hovedpersonagen i samme serie er faktisk datter af selvsamme Billy
Ray.. Det står der dog, så vidt jeg lige læste, ikke noget om.

Mvh
Martin

Fra : iSteen

Dato : 02-07-08 21:19

Martin [TMM] <tmm@_CUT_trutter.dk> wrote:

> Sjovt at de nævner noget om at den "har været med" i et afsnit af Hanna
> Montana. Hovedpersonagen i samme serie er faktisk datter af selvsamme Billy
> Ray.

Ja, jeg har børn i /den/ alder, så jeg var ved at få kaffen galt i
halsen, da det gik op for mig, at Billy Ray Cyrus også er en af
hobedpersonerne i serien

Fra : Vidal

Dato : 02-07-08 20:22

iSteen skrev:
> [...]
>
> ABH var anført, med Buce Springsteen som sangskriver...
> Han han virkeligt skrevet den - og har han nogensinde spillet det

Hov, det er da Jakob Haugård, der har skrevet den:
Hammerfedt.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 03-07-08 14:30

iSteen wrote:
> [...]
>
> ABH var anført, med Buce Springsteen som sangskriver...
> Han han virkeligt skrevet den - og har han nogensinde spillet det

Stod der ikke kun at han havde sunget den ?
Mener da ikke at der stod han havde skrevet den.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : iSteen

Dato : 03-07-08 23:39

Per Beer Hansen <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote:

> Stod der ikke kun at han havde sunget den ?
> Mener da ikke at der stod han havde skrevet den.

Kan godt være jeg læste BT lidt rigeligt hurtigt, så du har muligvis
ret.