L.O.C. facts søges !
Fra : lm

Dato : 30-06-08 17:29

Hej.

Jeg søger nogle lidt mere skæve eller mindre kendte L.O.C. facts....
Jeg har fået til opgave at lave en quiz til en kæmpe L.O.C. fan, og jeg er
lidt på bar bund....
Det kunne være sjovt med noget omkring eks. hvad hans søster hedder og hvad
bedste ven hedder osv....
- der kommer selvfølgelig også spørgsmål som er nemmere at svare på...
Men bare for at krydre det lidt, kunne det være rigtigt sjovt....

Kan i hjælpe mig lidt her ??

Fra : Vidal

Dato : 01-07-08 12:12

lm skrev:
> [...]
> - der kommer selvfølgelig også spørgsmål som er nemmere at svare på...
> Men bare for at krydre det lidt, kunne det være rigtigt sjovt....

På hans 'hvorfor' findes der lyde, der får hunde
til at reagere. Jeg ved ikke, om det er en hundfløjte
eller hvad.

Men det er nok svært at udforme til et spørgsmål.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Vidal

Dato : 01-07-08 12:46

Vidal skrev:

> På hans 'hvorfor' findes der lyde, der får hunde
> til at reagere. Jeg ved ikke, om det er en hundfløjte
> eller hvad.

Det slår mig lige, når han synger, siger han
vel faktisk: vuf, vuf vuf - vil du ikke ha' mig.

Jeg ved ikke, hvorfor jeg ikke tænkte på det i
første omgang.

Er der ikke en med en hund, der vil tjekke om
deres Trofast også reagerer?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard