Springsteen igen igen
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 30-06-08 08:56

Var der andre herinde fra, som var med til koncerten i går ?
Og i så fald, hvad synes i om lyden ?
Jeg synes ikke den var alt for god, det var ligesom om at der hvor vi sad
(A7) var der for meget "forvrængning", ved ikke om de bare havde skruet for
højt op for lyden, eller hvad, men ellers en fed stemning (som det jo plejer
at være til hans koncerter) og mange af de fede gamle numre.
Her er et lille stemningsbillede (fra min mobil), hvor lyden er endnu
dårligere end i virkeligehden
http://www.youtube.com/watch?v=HTHpumtTAtM

Utroligt så meget energi den "gamle" mand (58 år) stadig har, 3 timer i
fuldt vigør

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Broegger

Dato : 30-06-08 09:33

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev

> Var der andre herinde fra, som var med til koncerten i går ?

Jeps. Jeg var der inde sammen med bla. Allan Krauwald, og man må sige vi
fik en kanon oplevelse.

> Og i så fald, hvad synes i om lyden ?

Forfærdelig i starten, enkelte gange super ellers ok. De havde ikke meget
styr på bunden. Så det buldrede for meget.

> [...]
> http://www.youtube.com/watch?v=HTHpumtTAtM
>
> Utroligt så meget energi den "gamle" mand (58 år) stadig har, 3 timer

Jeps! Og endnu mere fantastisk at de kan spille på opfordring. De må have
øvet en signifikant mængde af bag-kataloget inden de tog afsted. Fedt at
høre Hungry heart og Jungleland, men for mig blev aftenens clou klart
Trapped. Det nummer er bare suverænt.

--
Hilsen Thomas
Gode venner kan lave alting sammen,

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 30-06-08 10:28

Broegger wrote:

> Jeps. Jeg var der inde sammen med bla. Allan Krauwald, og man må sige
> vi fik en kanon oplevelse.

Vi havde inviteret vores 2 drenge med derind (12 og 16 år) og for dem var
det første gang til en stor koncert.
For os voksne var det fjerde gang vi så Boss'en.
Oplevelsen var da også i top og de nød det begge to
Det eneste der var "ikke så godt", det var, at jeg skulle op igen kl. 07:00
da der kom "tømmermænd"

> Forfærdelig i starten, enkelte gange super ellers ok. De havde ikke
> meget styr på bunden. Så det buldrede for meget.

Ja det var synd, men det ødelagde trods alt ikke den gode stemning.

> Jeps! Og endnu mere fantastisk at de kan spille på opfordring. De må
> have øvet en signifikant mængde af bag-kataloget inden de tog afsted.

Ja det var ret fantastisk.

> Fedt at høre Hungry heart og Jungleland, men for mig blev aftenens
> clou klart Trapped. Det nummer er bare suverænt.

"Jungleland" er en af mine helt store favoritter, men jeg synes at "Seven
Nights To Rock" tog førstepladsen i går, den var bare så suveræn

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Ukendt

Dato : 30-06-08 11:09

> Var der andre herinde fra, som var med til koncerten i går ?
> Og i så fald, hvad synes i om lyden ?

Lyden var et mareridt der i lange perioder totalt ødelagde oplevelsen. Jeg
har været i Parken flere gange, hvor der har været langt bedre styr på
lyden. Men generelt burde Parken ALDRIG bruges til koncerter.
Men efterhånden som koncerten skred frem blev lyden dog ind imellem gradvist
bedre og så var der mulighed for nyde koncerten. Sådan for den lydmæssige
oplevelse ikke mange stjerner herfra.

Hvad angår energien, showmanship, kontakten til publikum, stemningen og
musikken (i det omfang man kunne høre den) var oplevelsen helt i top.
Jeg tør slet ikke tænke på hvor fedt det ville have været, hvis lyden ikke
havde ødelagt oplevelsen.
Så lad os håbe at man næste gang Bruce kommer til Danmark arrangerer
koncerten et sted, hvor det er muligt at lave en brugbar lyd.

Fra : schlafen

Dato : 30-06-08 13:35

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev i meddelelsen
> Var der andre herinde fra, som var med til koncerten i går ?

JA, kæmpe oplevelse igen igen (8. gang) gider ikke kommentere lyden (det har
mange andre gjort) men showet, energien og crow'den var helt i top.

Mine højde punkter: Hungry Heart, For You og Jungleland - og dejligt med
mange af de gamle.....
---
LH

Fra : Riverwind

Dato : 01-07-08 22:35

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote in message
> [...]
> http://www.youtube.com/watch?v=HTHpumtTAtM
>
> Utroligt så meget energi den "gamle" mand (58 år) stadig har, 3 timer i

Jeg var derinde, og jeg må sige, at lyden ikke var specielt god. Jeg stod i
venstre side helt oppe foran, så det var vel som forventet. Men jeg kunne
sagtens høre hvad der blev spillet, så det var muligt at skråle med
Men under koncerten tænkte jeg ikke ét eneste sekund på lyden - jeg nød bare
den fedeste koncert-oplevelse jeg nogensinde har haft; den mand med dét band
er simpelthen fantastisk. Som Blachman ville sige: "Det dér, det er musik".
For helvede, hvor var det bare godt - man kan bare se, hvor meget de nyder
at spille, og han har bare en unik interaktion med sit publikum. For mig er
det forskellen på Springsteen og alle de andre. Han er stor fordi han er
nede på jorden.

Eneste jeg har at brok mht. koncerten er omkring øl-salget - har Don Ø fået
østtyskere til at organisere det nu, eller?

/Rasmus