Dagens ord: Fail
Fra : Studo

Dato : 20-06-08 06:06

Beklager den sene retur. Men her er lidt at starte weekenden med

JEg ville have en undskyldning for at spille Veto, som jeg skal ned og se
på Kløften. Og jeg glæder mig.

Dagens ord Fail. (overvejede built, men den er nok sværere)

Veto - Built to fail
http://youtube.com/watch?v=iPik-x61TvQ

Listen over brugte ord ser nu sådan ud:

Ace, Alone/Alene, America, Animal, Arms, Army, Away, Beautiful/Smuk,
Ben/Legs, Bike, Bird, Birthday, Black, Blue, Boat, Booze, Born, Boy,
Bridge, Car, Cartoon, Country, Cowboy, Crazy, Crying, Dad/Father,
Dance, Dark, Daughter, Doctor, Dream, Duo, Dør, Electricity, Eternal,
Evil, Eyes/Øjne, Face, Fail, Fantasi, Farver/Colors, Fat, Feelings, Fever,
Fitness, Floor, Food, Forkortelser, Friend, Fun, Funk, Genial, Girls,
Grand Prix, Græsk, Guitar, Gun/Pistol, Hammer, Hands, Hawaii, Heart,
Heaven, Heavy, Hello, Help, Hero, Highway, Hollywood, Hot, House,
Hurricane, Ireland, Jack, Justice, King, Kiss, Klippe, Latin, Life,
Light/Lys, Live, Love, Luft/Ilt, Man, MILF., Milk, Mind, Monday,
Money, Months, Moon, Mother, Mountain, New York, Night, Nobody,
Nordisk, Nothing, Ocean, One, Pain, Peace, Pearl, Pets, Physics,
Pigenavne, Power, Pray, Queen, Quit, Radio, Rain, Religion, Road,
Robot, Rock, Rock'n Roll, Roses/Rose/Roser, Royal, Run, Service, Sex,
Silver,
Skov, Sky, Small, Smile, Smoke, Snow, Soundtrack, Speed, Spring,
Stimulanser, Stone/Sten, Storby, Sun, Straight, Surprise, Sweet,
Søndag, Tal/Numbers/0123456789, Teknik, Terapi, Thunder, Time,
Tomorrow, Train, Tribute, Twins, Unknown, Walk, Water, Weak, Wedding,
Weekend, West, Wheel, Whiskey, Wine, Woman, Wood, Word, Work, World,
Write, Yesterday, You

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 20-06-08 11:06

Studo skrev:

> Dagens ord Fail

I decided long ago
Never to walk in anyone's shadows
If I fail, if I succeed
At least I'll live as I believe

George Bensons "Greatest Love of All", her med Aretha Franklin:
http://youtube.com/watch?v=bNNpwnCh8dc

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 20-06-08 12:11

TV 2 - Softwarefejl
http://www.tv-2.com/albums/cd17.html#09

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 20-06-08 12:39

Studo <rekvalmerNEJ@TAKgmail.com> enriched usenet with:

> Dagens ord Fail.

"What we've got here is failure to communicate. Some men you just can't
reach, so you get what we had here last week which is the way he wants it.
Well, he gets it. And I don't like it any more than you men."

Guns N' Roses - Civil War
http://www.youtube.com/watch?v=E9VhD4SccSE

Og så lige lidt Metallica
The God That Failed
http://www.youtube.com/watch?v=BsmHNAGMSho

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi
Quidquid latine dictum sit altum viditur

Fra : MM

Dato : 20-06-08 12:48

> Dagens ord Fail. (overvejede built, men den er nok sværere)

Hvis man er til progressiv power metal så er kommer man ik udenom Manticora,
her med "Creator of Failure"
http://www.youtube.com/watch?v=IIwxjZs04NI&fmt=18

I den mere melodiske metalafdeling er der Mercenary med "Public Failure
Number One"
http://www.youtube.com/watch?v=HkrC8X5J5b0&fmt18

Metal anno 1991 her er Metallica med "The God That Failed"
http://www.youtube.com/watch?v=9H-mTeWaOBc&fmt=18

Jeg kom desuden i tanke om denne geniale scene fra Simpsons hvor Homer i
frustration ytrer de famøse ord: "Why must life be so hard?! Why must i fail
at every attempt at masonry"
http://observantpeon.com/peon/videos/homersbarbeque.wmv

~MM

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 20-06-08 14:31

Studo wrote:
> Beklager den sene retur. Men her er lidt at starte weekenden med
>
> JEg ville have en undskyldning for at spille Veto, som jeg skal ned
> og se på Kløften. Og jeg glæder mig.
>
> Dagens ord Fail.

Clash med "Rudie Can't Fail":
http://youtube.com/watch?v=tU1stt0okdM

Cartel med "If I Fail":
http://www.youtube.com/watch?v=35rXnySpoPM

Senses Fail med "Buried A Lie":
http://www.youtube.com/watch?v=Qrzg5XsIZWA

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : schlafen

Dato : 20-06-08 15:52
Fra : Studo

Dato : 20-06-08 19:49

> I den mere melodiske metalafdeling er der Mercenary med "Public Failure
> Number One"
> http://www.youtube.com/watch?v=HkrC8X5J5b0&fmt18

For at blive i ren Kløften stemning. Så får du stafetten for denne.

Damn, det er længe siden jeg har lyttet til Mercenary.

Fra : Max

Dato : 20-06-08 22:50

Hej Studo

> Dagens ord Fail. (overvejede built, men den er nok sværere)

Der er vel 10.000 numre i min musikdatabase, men kun et
nummer hvor ordet "fail" indgår i titlen, nemlig

Sinead O'Connor - Success Has Made a Failure of Our Home
http://www.youtube.com/watch?v=zVh81jnYpRE

ordet "fejl" findes også kun i et nummer, nemlig

Danser Med Drenge - Var det en fejl?

Men den kan jeg ikke hitte på røret, men i får denne

http://www.youtube.com/watch?v=NEbilSUOI6w

--
Mvh Max