Knorr Burritos Creme Fraiche Dip
Fra : Silver

Dato : 26-06-08 00:10

Davs gruppe.

Jeg ville høre om der er nogen som har opskriften på den dip der skal
blandes i Creme Fraiche når man køber en Knorr Burritos pakke?.

Eller nogen som næsten har ramt samme smag i andre krydderiblandinger?.

Det skyldes at jeg syntes der er for lidt til de portioner jeg plejer at
lave, så derfor ville det være rigtig fedt hvis der var nogen som havde
opskriften eller en der var tæt på så jeg var istand til at lave større
portioner hver gang med ekstra smag.

Ja...jeg HAR hørt den om at købe 2 pakker hver gang istedet for....majet
sjov.. :).

Håber en af jer eksperter her kan hjælpe mig :).

Med venlig hilsen
Michael Elstrøm.

Fra : Max

Dato : 26-06-08 15:20

Hej Silver

> Ja...jeg HAR hørt den om at købe 2 pakker hver gang istedet
> for....majet sjov.. :).

Hvad sjov er der i det, det virker jo. Men hvis du har adgang til
at komme et smut i Metro, ja så kan man købe visse af den slags
produkter i magapakker der.

--
Mvh Max

Fra : vulcain.cricket@gmai~