Isterninger, Holbæk.
Fra : Thomas Thomassen

Dato : 23-06-08 15:42

Hvor kan der købes eller hentes isterninger i Holbæk??

På forhånd tak.

Fra : Bonnie

Dato : 23-06-08 15:49

Det kan du på langt de fleste McD'er

VH Bonnie

Fra : MaG

Dato : 23-06-08 20:06

Eller på den store Shell tank ved McDonnals, der kan du få både isterninger
og knust is

/Maria

Fra : Silver

Dato : 26-06-08 00:12

> Eller på den store Shell tank ved McDonnals, der kan du få både
> isterninger
> og knust is

Deres isterninger er RIGTIG gode, de er kølet godt ned og er helt
gennemsigtige, desuden er det kildevand der er brugt så dem kan jeg varmt
anbefale.

Mvh
Silver.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 24-06-08 08:26

Thomas Thomassen <kyndby2003@7TNOHyahoo.dk> (slet 7TNOH) wrote in

> Hvor kan der købes eller hentes isterninger i Holbæk??

Åh du er sent ude? Ellers kan jeg da godt grave en opskrift frem...

Fra : Ralph Køster

Dato : 25-06-08 14:04

Kan du ikke dele den opskrift med os andre også?
Det er jo snart sommer og så kan vi alle bruge isterninger.

Jeg har tit selv prøvet at lave dem men uden resultat.

God sommer til alle med humor.

Ralph.