Rødvin
Fra : Poul Abel Pedersen

Dato : 22-06-08 09:46

Jeg er på udkik efter en Italiensk rødvin, jeg mener hedder "chianti
organic". Er der nogle der ved hvor jeg kan købe denne, - og om den
måske også findes i papboks?

Fra : Michael Nielsen

Dato : 22-06-08 18:28

http://www.xn--kosommer-44a.dk/produkter.html
Den fåes i Spar

--
Michael Nielsen
"Poul Abel Pedersen (slet PV00C)" <tip@PV00Cpedersen.mail.dk> skrev i en

Fra : Kirsten Marker

Dato : 22-06-08 20:13

Har set den i Metro for et stk. tid siden.
mvh/kirsten

Fra : Jan Boegh

Dato : 24-06-08 08:29

Poul Abel Pedersen (slet PV00C) wrote:
> Jeg er på udkik efter en Italiensk rødvin, jeg mener hedder "chianti
> organic".

Det er vel bare den almindelige betegnelse for en økologisk chianti.

vh

Panorama fra Grenen i kuling:
http://jan.boegh.net/Album/Danmark/Nordenfjords/Skagen/slides/Grenen.html

Fra : Jesper Mehlsen

Dato : 27-06-08 09:56

Poul Abel Pedersen (slet PV00C) skrev:
> Jeg er på udkik efter en Italiensk rødvin, jeg mener hedder "chianti
> organic". Er der nogle der ved hvor jeg kan købe denne, - og om den
> måske også findes i papboks?

Hej Poul

Chianti organic betyder kun at det er en Chianti produceret efter
økologiske principper. Det siger ikke noget om producenten.

Kan du huske hvem der producerede vinen?
Der findes sikkert 100-vis af Chianti organic på markedet o.0

Hilsen Jesper