Kulinarisk Sydfyn
Fra : Kurt Hansen

Dato : 21-06-08 11:24

Det omslag som Post Danmark plejer at levere reklamer i, smider jeg som
regel ulæst ud, men for nyligt var der en omtale af et interessant
arrangement i Svendborg den 28. og 29. juni.

Læs mere her: www.kulinarisksydfyn.dk

Et fødevaremarked med 100 udstillere, masser af smagsprøver og
specialarrangementer, bl.a. konkurrencen "Nordens oste".
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Anders Houmark

Dato : 22-06-08 10:07

"Kurt Hansen" <kurt@fjerndettetowle.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Et fødevaremarked med 100 udstillere, masser af smagsprøver og
> specialarrangementer, bl.a. konkurrencen "Nordens oste".

Sidste år var der virkelig gang i den dernede på havnen.