minimum is ?
Fra : jytte jensen

Dato : 19-06-08 19:02

Hej
Min kusine anbefalede en fedtfattig men velsmagende is, som hedder
"Minimum" (vist nok)
Er der nogle som kender den, og hvor kan den købes. Har prøvet at
google, men fandt ikke noget.

vh
Jytte

Fra : Hauge

Dato : 19-06-08 19:22

jytte jensen (slet RXZ3I) wrote:
> Er der nogle som kender den, og hvor kan den købes. Har prøvet at
> google, men fandt ikke noget.

Mener det er Føtex/Bilka eller i det hele taget Dansk Supermarked der har
det produkt, altså deres eget mærke.

Mvh Hauge

Fra : Kirsten Marker

Dato : 19-06-08 22:52

Hej!

Har lige købt minimum vanilje is, max 5% fedt (Polar is) i Rema 1000, måske
er det den du søger.
mvh/kirsten

Fra : Ralph Køster

Dato : 20-06-08 04:57

Jeg køber Ben&Jerry is.

Spiser en hel bøtte og løber så 400 km. Så den feder ikke, men hold kæft
hvor smager det godt.

Fra : Kari Eiffert

Dato : 22-06-08 12:15

"Ralph Køster" <Get@grip.now> wrote in message
> Jeg køber Ben&Jerry is.
>
> Spiser en hel bøtte og løber så 400 km. Så den feder ikke, men hold kæft
> hvor smager det godt.

Ben & Jerry er nok de bedste is jeg nogensinde har smagt. Deres Baked Alaska
og Chocolate Fudge Brownie smager himmelsk. Hmmmm må hellere snart komme
over grænsen og så vi kan få fyldt fryseren op igen. Må i øvrigt hellere få
smagt deres nye Bohemian raspberry.

Tjek deres is ud her: www.benjerry.com

Mvh Kari

Fra : Ukendt

Dato : 20-06-08 11:14

> [...]
> "Minimum" (vist nok)
> Er der nogle som kender den, og hvor kan den købes. Har prøvet at

Minimum er Dansk Supermarkeds eget mærke...
Du kan købe det i Føtex og Bilka, Netto har det kun som kampagne-produkt.
(Isen altså)

Louise