Fritter i miniovnen?
Fra : Lou

Dato : 16-06-08 21:08

Lad nu være med at håne mig, når jeg fortæller at jeg købte en pose frosne
pommes frites (strips) i Brugsen og smed den på en bradeplade i miniovnen.
Problemet var vædske/fugt, som åbenbart samlede sig i bunden af panden og
gjorde fritterne bløde.

Hvad gør I i ovn/miniovn? Kan man købe et trådnet, som den afdryppende
vædske kan sive igennem? Risten er lige grov nok til de tynde fritter.

Fra : Hauge

Dato : 16-06-08 21:10

Lou wrote:
> Hvad gør I i ovn/miniovn? Kan man købe et trådnet, som den afdryppende
> vædske kan sive igennem? Risten er lige grov nok til de tynde fritter.

Man kan købe sådan en fritter-rille-dims i vistnok Bilka, til lige netop det
problem.

mvh Hauge

Fra : Lou

Dato : 16-06-08 21:15

On Mon, 16 Jun 2008 22:10:09 +0200, Hauge wrote:

> Man kan købe sådan en fritter-rille-dims i vistnok Bilka, til lige netop det
> problem.

Fedt, så KAN Bilka altså bruges til noget

Fra : Kari Eiffert

Dato : 17-06-08 07:08

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> wrote in message

> Man kan købe sådan en fritter-rille-dims i vistnok Bilka, til lige netop
> det problem.
>
> mvh Hauge

De har også en i fakta

Mvh Kari

Fra : Max

Dato : 17-06-08 18:43

Hej Hauge

> Man kan købe sådan en fritter-rille-dims i vistnok Bilka, til lige
> netop det problem.

Man kan vel også bare købe en af disse alu grill bakker og
bruge sådan en ?

--
Mvh Max

Fra : Inger D.

Dato : 16-06-08 22:10

> [...]
> Problemet var vædske/fugt, som åbenbart samlede sig i bunden af panden og

Næ, frysefritter er skam også et hit her hjemme, men jeg har nu aldrig haft
ovenstående problem. Har du lagt fritterne i et lag og var varmen høj nok?
Nogle poser med frysefritter indeholder mange iskrystaller, som af
indlysende grunde ikke er fordelagtige at lægge på pladen.

Inger D.