Shot-fremstilling
Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 16-06-08 19:05

Hvordan laver man shots?

Jeg har Smirnoff og rød panda-lakrids. Kan det bruges?

sayonara
Martin Mose Larsen

Fra : Hauge

Dato : 16-06-08 19:08

Martin Mose Larsen wrote:
> Hvordan laver man shots?
> Jeg har Smirnoff og rød panda-lakrids. Kan det bruges?

Du kan da bruge hvad det skal være..

Prøv med 1/3 panda og resten vodka, og lad det stå mange dage.
Hvis det haster meget, så smid det hele i en blender, så får du vodka- og
pandamos, der er klar som shot efter et par dage.

Mvh Hauge

Fra : Anders Houmark

Dato : 16-06-08 21:16

"Martin Mose Larsen" <martin.mose.larsen@NOSPAMmail.dk> skrev i en
meddelelse news:u59d549uf9mef5rbeo0ms1qlermmeupq0c@4ax.com...

> Hvordan laver man shots?
>
> Jeg har Smirnoff og rød panda-lakrids. Kan det bruges?

Prøv at hæld Smirnoff'en op i et shot glas.. Så er det ligesom færdigt.
Forberedelsestiden er utrolig kort til dette. :)