Brownies
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 15-06-08 13:27

Hej

Det endte med at jeg bagte rabarberkager til min fødselsdag i sidste
weekend, så nu er barnedåbsplanerne ændret til brownies. Det har jeg
aldrig bagt før, så kom med jeres bedste opskrifter. Helt nogen der
skal bages i god tid eller som kan fryses.

Mvh Trine

Fra : Max

Dato : 15-06-08 14:52

Hej Trine

> aldrig bagt før, så kom med jeres bedste opskrifter. Helt nogen der
> skal bages i god tid eller som kan fryses.

Klaus Meyer kan jo noget med chokolade :)

http://www.dk8000.dk/dessert/Brownies.html

--
Mvh Max

Fra : Padre

Dato : 15-06-08 21:40

Brownies
5 æg
250 gram smør
450 gram sukker
30 gram kakao
150 gram mel
2 knivspids bagepulver
5 teskefuld vanillesukker
Nødder eller smuttede grofthakkede mandler til pynt

Smelt smørret og pisk sukker, vanille og æg i; derefter melet sammen med
bagepulver og kakao.

Bages i en flad metalform i 20 minutter ved 200 grader.

--
padre