Revet citronskal
Fra : Linde

Dato : 11-06-08 21:35

Hej gruppe!

Er der nogen derude der ved, om og i givet fald hvor, man kan købe revet
citronskal og evt citronsaft i større mængder? Vi taler 1- eller 2-kilos
pakninger eller deromkring.

Mvh
Linde

Fra : Gert Krabsen

Dato : 11-06-08 21:56

Linde skrev:
> [...]
>
> Er der nogen derude der ved, om og i givet fald hvor, man kan købe revet
> citronskal og evt citronsaft i større mængder? Vi taler 1- eller 2-kilos

Jeg ville nok starte med at snakke med Metro.

Ellers skal du have fat i en dagligvaregrossist: Supergros, edeka el.lign.

Fra : Linde

Dato : 13-06-08 22:07

"Gert Krabsen" <fjernkrabsen@fjernkrabsenfjern.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg ville nok starte med at snakke med Metro.
>
> Ellers skal du have fat i en dagligvaregrossist: Supergros, edeka el.lign.

Desværre, ingen af ovennævnte fører produktet. Tja, hermed en ide givet
videre til en ihærdig iværksætter...man har IKKE tid til at skrælle citroner
i storproduktion, så du kan uden problemer tjene til dagen og vejen ved at
gøre dette

Mvh
Linde

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 13-06-08 22:29

Linde skrev:

> Er der nogen derude der ved, om og i givet fald hvor, man kan
> købe revet citronskal og evt citronsaft i større mængder? Vi
> taler 1- eller 2-kilos pakninger eller deromkring.

Oetker sælger reven citronskal (blandet med sukker) i små portioner:

· http://www.oetker.dk/webgate/DK/WG_OetkerDK.nsf/FrameByKey/DEBI-657DTN-DK-p

Produktet er bl.a. set i den lokale Irma. Måske kan det nytte at kontakte
Oetkers kundeservice og høre om produktet osse findes i større pakninger.

Citronsaft kan man købe i 100-250 ml-flasker i de fleste supermarkeder.
Vil det ikke være ok at købe en hoben af dem? Irma sælger de små plastic-
citroner i økologisk udgave. Smagen er udmærket.

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
http://klaus.seistrup.dk/