Festival mad
Fra : MaG

Dato : 11-06-08 15:27

Hejsa!

Jeg er så heldig snart at skulle afsted på festival, men kommer en dag
senere end de andre og har så lovet at lave noget aftensmad som jeg har med
hjemme fra. Plejer at have frikadeller og kartoffelsalat med, men synes bare
det er lidt trivielt, så hvis i ligger inde med nogle gode ideer så bare kom
med dem...der skal være til ca.10-12 personer.

Hilsen
Maria

Fra : Michael Nielsen

Dato : 11-06-08 16:59

Hvad med helstegt pattegris, det vil uden tvivl skabe jubel og hurra råb...

--
Michael Nielsen

Fra : -= JF =-

Dato : 11-06-08 17:41

Michael Nielsen skrev:
> Hvad med helstegt pattegris, det vil uden tvivl skabe jubel og hurra råb...

Det største problem bli'r nok bare at få svinet ned i rygsækken )

--
Mvh. John

Fra : Hauge

Dato : 11-06-08 17:50

-= JF =- wrote:
> Det største problem bli'r nok bare at få svinet ned i rygsækken )

Hvem har sagt at kæresten skal med?

Mvh Hauge

Fra : marlene

Dato : 11-06-08 20:18

synes du skal prøve med tærte, m. skinke el. broccoli eller hvad man finder

pirogger er også gode, lækkert flute med kryddersmør.
meget nemt da alt kan laves i morgen og lægges i fryseren.
og direkte i køletasken, og jeres mad er kølig og tøet til aften.

Fra : Max

Dato : 11-06-08 20:26

Hej Maria

> men synes bare det er lidt trivielt, så hvis i ligger inde med nogle
> gode ideer så bare kom med dem...der skal være til ca.10-12 personer.

Noget af det bedste jeg har haft med hjemmefra til noget lignende
var en gang biksemad lavet på dyreryg, det var populært :)

--
Mvh Max

Fra : Hauge

Dato : 11-06-08 20:28

Hej Max

Max wrote:
> Noget af det bedste jeg har haft med hjemmefra til noget lignende
> var en gang biksemad lavet på dyreryg, det var populært :)

Ja jeg plejer at lave mad på mit komfur, men sådan er vi jo så forskellige

Mvh Hauge

Fra : Max

Dato : 11-06-08 21:21

Hej Hauge

> Ja jeg plejer at lave mad på mit komfur, men sådan er vi jo så
> forskellige

Sådan et komfur er nu ikke særlig protesevenlig :)

--
Mvh Max