Små rabarberkager - Trine
Fra : Tina

Dato : 09-06-08 21:44

Den opskrift, som du kreerede 27.4 - har du prøvet at fryse disse kager ?
Hvis ja - er de stadig gode efter optøning? Mvh Tine

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 10-06-08 08:27

"Tina" <Tina-news@ofir.dk> writes:

> Den opskrift, som du kreerede 27.4 - har du prøvet at fryse disse kager ?
> Hvis ja - er de stadig gode efter optøning? Mvh Tine

Nej. Kager når ofte ikke at blive frosset her i huset. :)

Mvh Trine

Fra : Tina

Dato : 10-06-08 09:19

> Nej. Kager når ofte ikke at blive frosset her i huset. :)
>
> Mvh Trine

Ok - men jeg forstod det bare sådan, at du ville fryse nogle ned til
barnedåben.
Jeg forsøger bare selv - ivertefælle tak for opskriften. Mvh Tina

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 10-06-08 09:23

"Tina" <Tina-news@ofir.dk> writes:

> Ok - men jeg forstod det bare sådan, at du ville fryse nogle ned til
> barnedåben.

Det var også planen, men der er jo laang tid til. Det er først om
halvanden uge. :)

Mvh Trine