Nested Tables...
Fra : Stig Nørgaard Jepsen

Dato : 19-07-01 22:33

Har en tabel inden i en anden tabel.
Problemet er det at den inderste tabel har en tom linie under den.
Hvordan undgår jeg det?

Eksempel:
http://www.sitecenter.dk/wow/nss-folder/scrapbog/Image1.gif
Der er et tomrum under tabellen hvor A'et er inde i.

Mvh Stig Nørgaard Jepsen

Fra : Jørn Andersen

Dato : 20-07-01 01:20

On Thu, 19 Jul 2001 23:32:52 +0200, "Stig Nørgaard Jepsen"
<stigen@mail.dk> wrote:

> [...]
>http://www.sitecenter.dk/wow/nss-folder/scrapbog/Image1.gif
>Der er et tomrum under tabellen hvor A'et er inde i.

Hej Stig,
Det ville være lidt lettere at svare på, hvis du gav et link til den
side, koden findes på.

Ellers:
Hvis din kode i øvrigt er korrekt, så kig evt. på dine
CELLPADDING/CELLSPACING-værdier.

Eller (hellere) brug CSS's margin og/eller padding-værdier til at
styre "luft".

Good luck,
Jørn

--
Jørn Andersen
Brønshøj

Fra : Stig Nørgaard Jepsen

Dato : 20-07-01 10:02

> Hej Stig,
> Det ville være lidt lettere at svare på, hvis du gav et link til den
> side, koden findes på.

Det var min fejl, jeg havde lagt en 1X1 pixel ind efter tabellen.

/Stig