Andet multimedie
Billede flipper
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 19-07-01 22:22

Jeg kunne godt bruge et lille billede flipper program, dvs et program der
smider nogle billeder (fx alle i en mappe) op på skærmen et af gangen og
resizer biledet ved visningen.

Førhen brugte jeg VPic.
Nogen der har et godt forslag?

Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : jopa

Dato : 19-07-01 22:32

Michael Lund Sørensen skrev bla.
> Jeg kunne godt bruge et lille billede flipper program, dvs et program der
> smider nogle billeder (fx alle i en mappe) op på skærmen et af gangen og
> resizer biledet ved visningen.

Vueslide er en exe fil som du smider i den mappe hvor du har billederne.
Kan vistnok hentes på nedenstående

http://www.hamrick.com/
--

jopa

www.jp-web.dk

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 19-07-01 23:15

Hej Jopa

Ja, det var lige præcis det jeg søgte!
Takker

Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Søren Blom

Dato : 19-07-01 22:32

"Michael Lund Sørensen" <milux@image.dk> skrev
> Jeg kunne godt bruge et lille billede flipper program, dvs et program der
> smider nogle billeder (fx alle i en mappe) op på skærmen et af gangen og
> resizer biledet ved visningen.

Prøv ACDSee som du kan hente fra http://www.acdsystems.com/index.htm det kan
netop det du søger og en hel del mere.
--