/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
ADSL
#NavnPoint
BjarneD 1827
severino 1802
pallebhan.. 1510
srhansen 1200
Per.Frede.. 1168
e.c 970
Nordsted1 720
strarup 690
ostemanden 657
10  CLAN 640
Dansk net
Fra : mortenanker@gmail.co~


Dato : 12-06-08 08:16

Advarsel

Pas på med de mennesker !
Jeg havde en meget negativ oplevelse da jeg ville skifte udbyder.
Jeg havde oprindeligt TDC, men var utilfreds med deres spam
håndtering, derfor skiftede jeg til Fullrate. Hvad jeg ikke vidste var
at TDC havde et lokalt tilkoblingspunkt og det havde ingen andre.
Jeg fik en forbindelse som selv Fullrate sagde aldrig ville kunne
fungere.
I min videre søgen ramte jeg Dansk Net og talte med dem.

Det der gjorde at jeg valgte Dansk Net, var at man sagde at man ville
komme forbi min bolig inden for nogle mdr. med et fibernet til
"Danmarks billigste pris". Jeg var fulstændig klar over at Dansk Net
ikke kunne levere en bedre adsl forbindelse i mellemtiden og at jeg
derfor måtte "halte" bedst muligt så længe. Man lovede at man ville
overtage både telefon og internet og at når Fullrate lukkede så
startede Dansk Net selvfølgelig samme dag ???

Virkeligheden var enhelt anden. Da der kun var en weekend til Fullrate
lukkede, havde jeg stadig ikke fået noget adsl modem og jeg kontektede
Dansk net igen. Resultatet var de samme gyldne løfter.

Mandagen oprandt, og resultatet var 0 internet og telefon. Da vi
Kontaktede Dansk Net fik vi at vide at adsl modem var sendt om
fredagen, samt at nettet først ville køre fra tirsdag. Dette klagede
vi over og forlangte at tale med chefen. Denne oplyste at nettet først
ville køre fra onsdag, men at man ville sende adsl modem ud med en bil
i løbet af dagen ? Da vi spurgte hvad vi skulle med 2 adsl modem (det
var jo sendt ikke) fik vi at vide at det fik vi ikke.
Der knækkede filmen og vi annulerede alt.
Resultatet af alt dette er at vi i 6 uger har været uden internet og
telefon samt at Dansk Net selv i skrivende stund blokkerer for
overdragelse af vores gamle telefonnummer i yderligere 2 uger.

Min erfaring med disse mennesker er at de lover hvad som helst, men
når løfterne skal overholdes så får piben en anden lyd. Ihvertfald en
underlig form for forretningsmetode.


Anker Mortensen

 
 
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408914
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste