/ Forside / Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Udbyder (ISP'er)
#NavnPoint
BjarneD 1540
EXTERMINA.. 750
stl_s 710
strarup 685
tedd 680
natmaden 660
emesen 581
dk 520
Kortoverv.. 510
10  arne.jako.. 510
Rigtig dårlig oplevelse med Dansknet.dk
Fra : KE Kofod / 7100


Dato : 23-06-08 16:23

Til direktøren af Dansknet.

Hermed en rigtig dårlig førstegangsindtryk med Jeres service, eller mangel
på samme! .

Jeg har dog aldrig i min tid som prof. teknikker oplevet så dårlig en
service på noget tidspunkt.

Jeg har den 4. juni modtaget brev fra jer omkring opkobling den 23. juni.

OK, jeg tilsluttede ADSL modem og computeren kom på nettet, så langt så
godt.

Men der ligger også en klar aftale omkring opkobling af telefonen! .

Klokken ca. lidt i 14 kom jeg igennem til Jeres support efter godt 10 forsøg
på telefonen for at komme igennem,

fik jeg nu at vide at jeg var nummer 3 i venteposition, så nu er det om at
blive hængende.

Jeg kom igennem til en supporter og vi fik SMTP serveren til at virke, en
helt anden SMTP end de har oplyst

I deres papirer som vi har modtaget. ( for dårlig informationer ).

Nå men supporteren lovede højt og helligt at telefonen vil komme til at
virke inden klokken 16.

Det er meget vigtigt at telefonen virker da der er tilsluttet en alarm da
det er en ældre dame som skal bruge det.

Hvor er Jeres service som I skriver om? .

Vi føler os godt gammeldags til grin af Dansknet.dk.

Hvor er tilliden til Jer? .

En rigtig dårlig oplevelse med Jer, så dårlig at jeg poster den i NEWS
grupperne på nettet, så andre kan vurdere om

Det er Dansknet.dk de skal vælge.

/KE Kofod.



 
 
Hauge (23-06-2008)
Kommentar
Fra : Hauge


Dato : 23-06-08 16:33

KE Kofod / 7100 wrote:
> Jeg har dog aldrig i min tid som prof. teknikker oplevet så dårlig en
> service på noget tidspunkt.

Tror du at det virker specielt seriøst at skrive til direktøren hos et
firma, og så underskrive sig som "teknikker"? Han kan ikke tage den
"stilling" specielt seriøst..

Der er kun to k'er i tekniker.

Mvh Hauge



KE Kofod / 7100 (23-06-2008)
Kommentar
Fra : KE Kofod / 7100


Dato : 23-06-08 16:42

Nej det går til tider lidt hurtig, så " vi " er jo ikke fejlfri, vel Hauge?
..
/KE Kofod.
Ps. men prøv at holde dig til sagen.
------------------------
"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i en meddelelse
news:485fc215$0$15888$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> KE Kofod / 7100 wrote:
>> Jeg har dog aldrig i min tid som prof. teknikker oplevet så dårlig en
>> service på noget tidspunkt.
>
> Tror du at det virker specielt seriøst at skrive til direktøren hos et
> firma, og så underskrive sig som "teknikker"? Han kan ikke tage den
> "stilling" specielt seriøst..
>
> Der er kun to k'er i tekniker.
>
> Mvh Hauge
>



Hauge (23-06-2008)
Kommentar
Fra : Hauge


Dato : 23-06-08 16:45

KE Kofod / 7100 wrote:
> Nej det går til tider lidt hurtig, så " vi " er jo ikke fejlfri, vel
> Hauge? .

Sikkert ikke, men hvis du havde tænkt dig at du skulle blive taget seriøst,
så måske du skulle prøve, eventuelt få hjælp..

/Hauge



Klaus Ellegaard (23-06-2008)
Kommentar
Fra : Klaus Ellegaard


Dato : 23-06-08 16:44

"KE Kofod / 7100" <dyt@baat.dk> writes:

>Det er meget vigtigt at telefonen virker da der er tilsluttet en alarm da
>det er en ældre dame som skal bruge det.

VoIP til kritiske tjenester? Det lyder som en skidt kombination...

Mvh.
   Klaus.

Asbjorn Hojmark (23-06-2008)
Kommentar
Fra : Asbjorn Hojmark


Dato : 23-06-08 17:43

On Mon, 23 Jun 2008 15:43:41 +0000 (UTC), Klaus Ellegaard
<klausellegaard@msn.com> wrote:

>> Det er meget vigtigt at telefonen virker da der er tilsluttet en
>> alarm da det er en ældre dame som skal bruge det.

> VoIP til kritiske tjenester? Det lyder som en skidt kombination...

Næh, VoIP bliver brugt i masser af kritiske sammenhænge. Det kan laves
med bedre stabilitet, kvalitet og oppetid end gammeldags telefoni. Det
er klart, at der også her er en sammenhæng mellem pris og kvalitet men
det har jo ikke noget med teknologien at gøre.

-A
--
Hvis du bruger et anti-spam program, der spammer os andre i hvert
eneste indlæg, ser jeg ikke dine indlæg. Jeg filtrerer dem bort.

Klaus Ellegaard (23-06-2008)
Kommentar
Fra : Klaus Ellegaard


Dato : 23-06-08 17:56

Asbjorn Hojmark <Asbjorn@Hojmark.ORG> writes:

>> VoIP til kritiske tjenester? Det lyder som en skidt kombination...

>Næh, VoIP bliver brugt i masser af kritiske sammenhænge.

Okay, omformuleret:

Standard forbruger-agtigt VoIP til kritiske tjenester? Det lyder
som en skidt kombination...

Bedre?

>Det kan laves
>med bedre stabilitet, kvalitet og oppetid end gammeldags telefoni. Det
>er klart, at der også her er en sammenhæng mellem pris og kvalitet men
>det har jo ikke noget med teknologien at gøre.

Mig bekendt er der ingen danske ISP'er, der lige vedlægger en UPS,
en dieselgenerator og en god serviceaftale i pakken med modemet.

Mvh.
   Klaus.

Svend (25-06-2008)
Kommentar
Fra : Svend


Dato : 25-06-08 09:10

Klaus Ellegaard wrote:
> Asbjorn Hojmark <Asbjorn@Hojmark.ORG> writes:
>
>>> VoIP til kritiske tjenester? Det lyder som en skidt kombination...
>
>> Næh, VoIP bliver brugt i masser af kritiske sammenhænge.
>
> Okay, omformuleret:
>
> Standard forbruger-agtigt VoIP til kritiske tjenester? Det lyder
> som en skidt kombination...
>
> Bedre?
>
>> Det kan laves
>> med bedre stabilitet, kvalitet og oppetid end gammeldags telefoni. Det
>> er klart, at der også her er en sammenhæng mellem pris og kvalitet men
>> det har jo ikke noget med teknologien at gøre.
>
> Mig bekendt er der ingen danske ISP'er, der lige vedlægger en UPS,
> en dieselgenerator og en god serviceaftale i pakken med modemet.
>
> Mvh.
>    Klaus.


Comx har faktsik indbygget batteri i deres ftth box. Så hvis eller din
fastnet virker uden strøm, så kan man stadig ringe. IMHO er det et bedre
produkt end dong energy's løsning, især på grund af coax tv.

--
Svend

Asbjorn Hojmark (25-06-2008)
Kommentar
Fra : Asbjorn Hojmark


Dato : 25-06-08 11:48

On Wed, 25 Jun 2008 10:09:58 +0200, Svend <2@lazy.dk> wrote:

> Comx har faktsik indbygget batteri i deres ftth box. Så hvis eller
> din fastnet virker uden strøm, så kan man stadig ringe. IMHO er det
> et bedre produkt end dong energy's løsning, især på grund af coax
> tv.

Man kan godt få PacketFronts CPE'er (som DONG bruger) med RFTV, men
det kræver (som med Visipias, som ComX bruger), at man har et RF-net
bagved, og det har DONG ikke.

Når man har prøvet den digitale udgave, er det analoge produkt ikke
særlig attraktivt. I øjeblikket har jeg tv fra både YouSee og DBnet
(via DONGs net), og kvaliteten er tydeligt bedre fra DBnet, og indtil
videre er det også mere stabilt.

-A
--
Hvis du bruger et anti-spam program, der spammer os andre i hvert
eneste indlæg, ser jeg ikke dine indlæg. Jeg filtrerer dem bort.

Svend (25-06-2008)
Kommentar
Fra : Svend


Dato : 25-06-08 12:22

Asbjorn Hojmark wrote:
> On Wed, 25 Jun 2008 10:09:58 +0200, Svend <2@lazy.dk> wrote:
>
>> Comx har faktsik indbygget batteri i deres ftth box. Så hvis eller
>> din fastnet virker uden strøm, så kan man stadig ringe. IMHO er det
>> et bedre produkt end dong energy's løsning, især på grund af coax
>> tv.
>
> Man kan godt få PacketFronts CPE'er (som DONG bruger) med RFTV, men
> det kræver (som med Visipias, som ComX bruger), at man har et RF-net
> bagved, og det har DONG ikke.
>
> Når man har prøvet den digitale udgave, er det analoge produkt ikke
> særlig attraktivt. I øjeblikket har jeg tv fra både YouSee og DBnet
> (via DONGs net), og kvaliteten er tydeligt bedre fra DBnet, og indtil
> videre er det også mere stabilt.
>
> -A

Ok, jeg så min mors billede og af et analogt billede af være var det
rigtigt godt. langt bedre end det hun havde på antennen. Det jeg
foretrække ved coax er alle mulighederne med at man ikke behøver at
trække nye kabler, at alle tenage fjernsyn ikke skal have en digitalbox
og at der er et stort marked for optage udstyr. Det halter mildtsagt med
dbnet.

og ja, man skal vel ligefrem have flere net bagved for hver analog
udbyder af tv ? eller kunne man klare det på samme ekstra fiber ? hvis
jeg har forstået det korrekt.


Personligt klarer jeg mig fint med 3 digitale kanaler, men det er en
anden sag.

--
Svend

Asbjorn Hojmark (25-06-2008)
Kommentar
Fra : Asbjorn Hojmark


Dato : 25-06-08 13:34

On Wed, 25 Jun 2008 13:21:41 +0200, Svend <2@lazy.dk> wrote:

> og ja, man skal vel ligefrem have flere net bagved for hver analog
> udbyder af tv ? eller kunne man klare det på samme ekstra fiber ? hvis
> jeg har forstået det korrekt.

Man kunne principielt godt lave det med en enkelt fiber, hvor man så i
nærmeste POP skiftede mellem de forskellige udbydere. Jeg kender dog
ingen, der laver åbne net med frit valg af RFTV-udbyder. De har kun en
enkelt / deres eget produkt.

-A
--
Hvis du bruger et anti-spam program, der spammer os andre i hvert
eneste indlæg, ser jeg ikke dine indlæg. Jeg filtrerer dem bort.

Svend (25-06-2008)
Kommentar
Fra : Svend


Dato : 25-06-08 12:24

Asbjorn Hojmark wrote:
> On Wed, 25 Jun 2008 10:09:58 +0200, Svend <2@lazy.dk> wrote:
>
>> Comx har faktsik indbygget batteri i deres ftth box. Så hvis eller
>> din fastnet virker uden strøm, så kan man stadig ringe. IMHO er det
>> et bedre produkt end dong energy's løsning, især på grund af coax
>> tv.
>
> Man kan godt få PacketFronts CPE'er (som DONG bruger) med RFTV, men
> det kræver (som med Visipias, som ComX bruger), at man har et RF-net
> bagved, og det har DONG ikke.
>

Nu var det også telefonen jeg mente, de ekstra ip addaptere roder

(Det siger konen da).

--
Svend

Asbjorn Hojmark (25-06-2008)
Kommentar
Fra : Asbjorn Hojmark


Dato : 25-06-08 13:30

On Wed, 25 Jun 2008 13:23:41 +0200, Svend <2@lazy.dk> wrote:

>> Man kan godt få PacketFronts CPE'er (som DONG bruger) med RFTV, men
>> det kræver (som med Visipias, som ComX bruger), at man har et RF-net
>> bagved, og det har DONG ikke.

> Nu var det også telefonen jeg mente, de ekstra ip addaptere roder

Man kan også godt få CPE'er fra PacketFront med indbygget (eller clip-
on) ATA. Men når man har et åbent netværk (flere udbydere), skal alle
udbydere jo teste den ekstra ATA med deres telefoniløsning. Så er det
nemmere for udbyderne simpelthen at sende den ATA med, de bruger alle
andre steder.

-A
--
Hvis du bruger et anti-spam program, der spammer os andre i hvert
eneste indlæg, ser jeg ikke dine indlæg. Jeg filtrerer dem bort.

KE Kofod / 7100 (23-06-2008)
Kommentar
Fra : KE Kofod / 7100


Dato : 23-06-08 23:33

Det ser jo fint ud:
http://www.dansknet.dk/artikel/kundecenter
Telefonen kan man ikke komme igennem på! .
E-mail til Dem bliver ikke besvaret, de bliver læst og kvitteret af en "
jape " men så sker der ikke mere i sagerne.
/KE Kofod
----------------------------------
"KE Kofod / 7100" <dyt@baat.dk> skrev i en meddelelse
news:485fbfeb$0$90266$14726298@news.sunsite.dk...
> Til direktøren af Dansknet.
>
> Hermed en rigtig dårlig førstegangsindtryk med Jeres service, eller mangel
> på samme! .
>
> Jeg har dog aldrig i min tid som prof. teknikker oplevet så dårlig en
> service på noget tidspunkt.
>
> Jeg har den 4. juni modtaget brev fra jer omkring opkobling den 23. juni.
>
> OK, jeg tilsluttede ADSL modem og computeren kom på nettet, så langt så
> godt.
>
> Men der ligger også en klar aftale omkring opkobling af telefonen! .
>
> Klokken ca. lidt i 14 kom jeg igennem til Jeres support efter godt 10
> forsøg på telefonen for at komme igennem,
>
> fik jeg nu at vide at jeg var nummer 3 i venteposition, så nu er det om at
> blive hængende.
>
> Jeg kom igennem til en supporter og vi fik SMTP serveren til at virke, en
> helt anden SMTP end de har oplyst
>
> I deres papirer som vi har modtaget. ( for dårlig informationer ).
>
> Nå men supporteren lovede højt og helligt at telefonen vil komme til at
> virke inden klokken 16.
>
> Det er meget vigtigt at telefonen virker da der er tilsluttet en alarm da
> det er en ældre dame som skal bruge det.
>
> Hvor er Jeres service som I skriver om? .
>
> Vi føler os godt gammeldags til grin af Dansknet.dk.
>
> Hvor er tilliden til Jer? .
>
> En rigtig dårlig oplevelse med Jer, så dårlig at jeg poster den i NEWS
> grupperne på nettet, så andre kan vurdere om
>
> Det er Dansknet.dk de skal vælge.
>
> /KE Kofod.
>
>



Bjarke Hansen (24-06-2008)
Kommentar
Fra : Bjarke Hansen


Dato : 24-06-08 14:38

On 24 Jun., 00:33, "KE Kofod / 7100" <d...@baat.dk> wrote:
> Det ser jo fint ud:http://www.dansknet.dk/artikel/kundecenter
> Telefonen kan man ikke komme igennem på! .

Næe, prøvede for sjov lige at ringe idag... der sagde de at man skulle
sende en email

> E-mail til Dem bliver ikke besvaret,

Højt sansynligt ikke, sidste mail sendte jeg 2/6

Det er højt besynderligt hvordan virksomheden overhovedet skal kunne
overleve denne periode...
Hvis jeg var dem, ville jeg da i det mindste betale medarbejderene god
overtid for at besvare emails uden for telefontid. Men det er vel så
uoverskueligt hvis der ikke er blevet besvaret email i 4måneder



>de bliver læst og kvitteret af en "
> jape " men så sker der ikke mere i sagerne.
> /KE Kofod

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408914
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste