Outlook 2007
Fra : Poul Erik

Dato : 11-06-08 19:52

Hej
Når jeg skriver en ny mail i min Microsoft Outlook 2007 og efterfølgende
trykker send, så bliver mailen smidt ned i udbakken hvorefter jeg nu skal
trykke send / modtag for at få mailen afsendt.

Tidligere i Microsoft Outlook 2003 blev mailen sendt straks man trykkede
send.

Hvordan løser jeg dette problem, håber nogen sidder inde med et svar.

hilsen
Peg

Fra : Jan Viegand

Dato : 11-06-08 22:39

"Poul Erik" <gl1800usnospam@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> send.
>
> Hvordan løser jeg dette problem, håber nogen sidder inde med et svar.

Med de engelske navne: Tools - Options - Mail setup - kryds af i Send
immediately when connected.

Håber det løser det.

--
Mvh. Jan
http://almeria.dk/lejlighed-tagterrasse.htm

Fra : Poul Erik

Dato : 23-06-08 19:45

"Jan Viegand" <jv@FJERNjanviegand.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> http://almeria.dk/lejlighed-tagterrasse.htm
> Fantastisk ferielejlighed med kæmpeterrasse i Sydspanien lige ved strand

Ja det hjalp faktisk, jeg troede faktisk det betød at send modtag blev
udført i det øjeblik jeg startede Outlook op, og det var ikke det jeg var
ude efter.
Tak for svaret.
Poul Erik