Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Køb af nyt kamera
Fra : Erik Andersen

Dato : 08-06-08 20:43

Jeg står for at anskaffe et nyt kamera.
Tænker meget på Canon 450D. Er der gode erfaringer med det?
Og hvilket objektiv skal jeg vælge til all-round brug? - evt flere?
Jeg har indtil nu brugt et Olympus C-5050 zoom, som har en ulidelig fejl,
hvor den resetter ved batteriskift.
Jeg vil gerne gå lidt videre med min udvikling indenfor foto og anskaffe
noget der har lidt mere fremtid, men alligevel ikke er vildt avanceret.
Jeg vil gerne holde prisen på et rimeligt (?) niveau, men ikke overdrevet
sparsommeligt.
Gode forslag modtages med stor tak.
/Erik

Fra : Jens Gregersen

Dato : 08-06-08 21:28

> Jeg står for at anskaffe et nyt kamera.

[klip]

> Gode forslag modtages med stor tak.

Dem er der masser af i dk.fritid.foto.indkoeb :)

--
Jens Gregersen [9670 Løgstør]
Fjern dyret ved henvendelse via mail.