Billig diesel
Fra : OZ3BTO

Dato : 09-06-08 00:31

Jo jo Priserne er da kommet lidt nedad igen .. Har tanket til 9.81 idag og
det var diesel .. 92 var også under en 10er

Fra : thl

Dato : 08-06-08 20:11

On 9 Jun., 01:31, "OZ3BTO" <n...@spam.dk> wrote:
> Jo jo Priserne er da kommet lidt nedad igen .. Har tanket til 9.81 idag og
> det var diesel .. 92 var også under en 10er

Øv, ikke i min by, et kig ud af vinduet siger 11.33.

mvh
Thorbjørn

Fra : Søren

Dato : 09-06-08 10:53

OZ3BTO skrev:
> Jo jo Priserne er da kommet lidt nedad igen .. Har tanket til 9.81 idag og
> det var diesel .. 92 var også under en 10er

Den kan jeg stikke: 9.76 i Hobro.

mvh Søren

Fra : Mogens

Dato : 09-06-08 19:14

"OZ3BTO" <no@spam.dk> skrev i en meddelelse

> Jo jo Priserne er da kommet lidt nedad igen .. Har tanket til 9.81 idag
> og
> det var diesel .. 92 var også under en 10er

Iflg medierne stiger diesel 43 øre imorgen tirsdag:
http://ttv.tv2.dk/index.php?side=154

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 10-06-08 02:44

On Jun 9, 1:31 am, "OZ3BTO" <n...@spam.dk> wrote:
> Jo jo  Priserne er da kommet lidt nedad igen .. Har tanket til 9.81 idag  og
> det var diesel .. 92 var også under en 10er

Diesel til 9,76 her tirsdag morgen ved Q8 Hadsundvej Randers.
Nok sidste gang i lang tid det kommer under 10 kr.

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
Hold afstand....