Leje af MacBook.:-)
Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 07-06-08 21:33

Der sker noget nyt hele tiden. - Jeg har lige fået at vide, at fra på
mandag vil det være muligt at både leje og købe både MacBook 13,3" og
MacBook Air hos L'EASY....

Det tør da vist siges, det er noget nyt fra en ellers Windows only
foretagende..-)

mvh. Erik Richard

Fra : Henrik Münster

Dato : 07-06-08 22:52

> [...]
> MacBook Air hos L'EASY....
>
> Det tør da vist siges, det er noget nyt fra en ellers Windows only

Ja, det er rart at se, at Apple nu regnes med blandt computermærker på
lige fod med andre. Jeg læste engang en artikel, hvor skribenten netop
mente, at det er det, Apple har arbejdet hen imod lige fra "Think
Different" -kampagnen. I følge ham var den nemlig ikke en fiasko, som
mange siger. Tværtimod fik den slået Apples navn fast i folks
bevidsthed, så de var opmærksomme, næste gang de så et nyt produkt eller
en reklame fra Apple.
Han sammenlignede kampagnen med Pepsi Colas, hvor de lod folk
blindsmage Pepsi og Coca Cola. Folk skulle så pege på den bedste, og det
var selvfølgelig Pepsi. Formålet var ikke at fremstille Pepsi som bedre,
men blot som en ligeværdig spiller. Og den kampagne virkede.
Hvis man har været Mac-bruger i mere end ti år, kan man godt
huske den tid, da Mac og Apple ALDRIG blev nævnt. Kun i specielle
Mac-blade, beskæftigede man sig med dem. Blev et eller andet
computerprodukt omtalt et andet sted, blev det aldrig nævnt, hvilket
styresystem det var til. Selvfølgelig var det Windows. Sådan er det ikke
mere. Når f.eks. en avis omtaler noget, er det helt almindeligt, at det
bliver nævnt, om der findes en Mac-version. Andre styresystemer som
f.eks. Linux nævnes også ofte. Det er rart, at det er gået den vej. Der
skulle gerne være valgfrihed, så man ikke er bundet til et enkelt
styresystem.
--
Henrik Münster
Esbjerg