Male en Mac
Fra : Per Madsen

Dato : 19-07-01 19:24

Jeg har en gammel Mac, som jeg overvejer at give en omgang sort maling. Er
der nogen der har prøvet det før? Nogen erfaringer I kan dele ud af. Kan jeg
godt bare bruge almindelig spraymaling?

Mvh

Per

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 19-07-01 18:40

> Jeg har en gammel Mac, som jeg overvejer at give en omgang sort maling. Er
> der nogen der har prøvet det før? Nogen erfaringer I kan dele ud af. Kan jeg
> godt bare bruge almindelig spraymaling?

*snøft*... stakkels mac

--
The box said 'Requires Windows 95, or better.' So I bought a Macintosh.

Fra : Per Madsen

Dato : 19-07-01 22:18

in article 3B571B58.98F2D3F9@tv.dk, Mark S. Rasmussen at mark@tv.dk wrote on
19/07/01 18:39:

> *snøft*... stakkels mac

...he he, det kunne jo havde været værre. Jeg kunne sætte en masse bittesmå
spejle på den, knalde den op i loftet og bruge den som en funky
mp3-afspillende "Disko-klods"

Per

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 19-07-01 23:03

Per Madsen <permand@private.dk> wrote:

> [...]
>
> ..he he, det kunne jo havde været værre. Jeg kunne sætte en masse bittesmå
> spejle på den, knalde den op i loftet og bruge den som en funky

Årets designer idé... Måske du skulle henvende dig direkte til Apple...
Sådan en gad jeg godt eje

--
MVH Nicolai Brandt

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 19-07-01 23:27

> .he he, det kunne jo havde været værre. Jeg kunne sætte en masse bittesmå
> spejle på den, knalde den op i loftet og bruge den som en funky
> mp3-afspillende "Disko-klods"

100 kr,- er hermed budt!

/Mark

--
The box said 'Requires Windows 95, or better.' So I bought a Macintosh.

Fra : Jan Oksfeldt Jonasen

Dato : 20-07-01 20:19

Mark S. Rasmussen <mark@tv.dk> wrote:

> *snøft*... stakkels mac

Årh hva, sålænge han ikke maler blomster eller prikker på den.

--
You read this far? Okay, have a signature.

Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 20-07-01 20:18

> Årh hva, sålænge han ikke maler blomster eller prikker på den.

Du hart ret... Det sørger Apple for. :)

--
The box said 'Requires Windows 95, or better.' So I bought a Macintosh.

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 20-07-01 07:41

> [...]

> der nogen der har prøvet det før? Nogen erfaringer I kan dele ud af. Kan jeg

Jeg mener at der faktisk findes en helt speciel type maling til computer
kabinetter, som indgår i en kemisk forbindelse med plastikken. Farven
sidder derefter rigtigt fast og ikke bare som en lakering ovenpå, som
kan skrabes af.

Lidt a la GORI, som jo også trænger ind i træet.

Jeg har også tit tænkt på at en helt sort Mac, hvor logoerne stadig har
farver ville være vildt cool. Du får selvføgelig et problemer med
keyboardet, hvis det er et af de grå.

Prøv at kontakte nogen plastikstøbningsfabrikker eller nogle af dem, der
fremstiller spraymaling, så får du nok de bedste svar.

Glæder mig til at se vidunderet til MacParty i september.

--
Cordiali saluti Jesper
mailto:jesper@gylling.net

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 22-07-01 00:12

> Lidt a la GORI, som jo også trænger ind i træet.

Jeg kan lige se det, en gammel Mac Plus i metallic og en voice-over:

"Den siger Titanium!"

Mojn, Thomas

--
http://www.boelskifte.dk/

Nu med historien om TERMINATOR TORBEN
og hans vendetta!

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 22-07-01 07:55

Thomas Boelskifte <engineering@boelskifte.dk> wrote:

> Jeg kan lige se det, en gammel Mac Plus i metallic og en voice-over:
>
> "Den siger Titanium!"

Det lyder som en herkulansk opgave at titanisere den
--
Jesper Oersted.
"Linux is a cancer that attaches itself in an intellectual property

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 30-07-01 18:27

> Jeg kan lige se det, en gammel Mac Plus i metallic og en voice-over:
>
> "Den siger Titanium!"

gnæk-gnæk!

-j

--
Uwaga! Skoddede min sidste smøg d. 26.07.01.
Det var en transylvansk "Snagov".

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 20-07-01 14:18

> [...]

> der nogen der har prøvet det før? Nogen erfaringer I kan dele ud af. Kan jeg

Prøv at se på http://www.macmod.com

MVH ANR

"I can't promise I'll try - but I'll try to try"
-Bart Simpson

Fra : David Blangstrup

Dato : 20-07-01 16:58

On Thu, 19 Jul 2001 20:24:27 +0200, Per Madsen wrote
(in message <B77CE469.1604D%permand@private.dk>):

Se MacAddict for juli (http://www.macaddict.com)

--

- David

reply to firstname@lastname.dk

http://david.blangstrup.dk

Fra : Per Madsen

Dato : 21-07-01 16:57

Tak for links'ne.
Jeg går igang snarest, og vender tilbage med resultatet...

Per

Fra : Jens Hofman Hansen

Dato : 24-07-01 19:20

Håber ikke det er en Plus eller en SE, du modificerer? Det er simpelthen
for synd!!!

/jens