Andet multimedie
bentjuul 3670
Animation Shop 3 ?
Fra : Erik Isager

Dato : 19-07-01 18:37

Hej NG !

Jeg forsøgte for et par uger siden at lave min første animation, et ord der
"vokser" ud fra midten, og noget der bevæger sig væk for, og bag
bogstaverne, det lykkedes ! men det var ikke nemt, for når det element
(bogstav el billede) var "sluppet" , så kunne jeg ikke få fat det igen !
det var som blevet et med den baggrund jeg startede med !!
Er det muligt at få fat i de enkelte elementer efter de er sluppet ??? hvis
placeringen ikke lige var perfekt første gang !!!
Eller skal de enkelte billeder laves i PSP først, og derefter laves til
animation ??

Erik Isager

Fra : Michael Alø-Nielsen

Dato : 21-07-01 20:18

"Erik Isager" <e.i@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Eller skal de enkelte billeder laves i PSP først, og derefter laves til
> animation ??

Sådan gør jeg altid...!

- Michael.

Fra : Erik Isager

Dato : 22-07-01 02:47

"Michael Alø-Nielsen" <m-alo@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> "Erik Isager" <e.i@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Sådan gør jeg altid...!
>
> - Michael.

Tak !! så er det det jeg skel øve mig på !

Erik Isager

Fra : Erik Isager

Dato : 22-07-01 02:53

> Tak !! så er det det jeg skel øve mig på !
---

og måske lidt stavning !!

Erik Isager