En der vil hjælpe mig?
Fra : Ossi

Dato : 19-07-01 18:21

Davs igen,

Jeg arbejder på højtryk med min HTML/Web editor men der melder sig stadig
fler' spørgsmål!

Det jeg nu vil spørge om har jeg ingen anelse om hvordan jeg laver så jeg
håber der kommer noget kode eller en god beskrivelse af hvordan det laves!

Jeg har en MDI Form og nogle Childs. På min MainForm er der en ListBox. Når
man så trykker på Button1 skal den hente alle navnene på Childsne ind i
ListBox'en. Det kunne jeg måske nok godt klare men her kommer det svære! Når
man så dobbeltklikker på et item (Child) i ListBox'en skal den komme frem
forrest (SetFocus).

Er der en der kan/vil hjælpe mig med det?

MVH
Ossi