Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Nikon D60 - kan ikke skifte til PTP
Fra : noreply.to.me@telia.~

Dato : 07-06-08 14:36

Hej,

Jeg har købt et Nikon D60 - mit første dSLR - og det skal der nok
komme en del sjov ud af. Men, nu ville jeg rigtig gerne have det
stillet i USB PTP mode i stedet for Mass Storage.

http://www.dpreview.com/reviews/nikond60/page12.asp

Lidt over halvvejs nede, skulle man angiveligt kunne stille det, men
jeg har bare ikke USB menupunktet i mit kamera(!) uanset at jeg altså
har valgt Full Menus.

Er der mon forskel på modellerne eller firmware?

Mit er købt i Danmark i en butik, inklusive dansk manual og det hele -
firmware er version 1.0.0. Er der mon nogen der har et D60 som faktisk
GODT kan finde det punkt i menuen på kameraet?

hilsen Lars

Fra : Anders Houmark

Dato : 07-06-08 14:51

<noreply.to.me@telia.se> skrev i en meddelelse
> [...]
> firmware er version 1.0.0. Er der mon nogen der har et D60 som faktisk
> GODT kan finde det punkt i menuen på kameraet?

Lige et GÆT, kan ikke huske det helt.. Men står programvælgeren i grøn kasse
(AUTO) indstilling? Prøv at flyt den til P og forsøg igen

mvh Anders

Fra : noreply.to.me@telia.~

Dato : 07-06-08 15:13

Hej Anders,

On Sat, 7 Jun 2008 15:51:13 +0200, "Anders Houmark"
<sunsitenews@fjerndette.andersh.dk> wrote:

>Lige et GÆT, kan ikke huske det helt.. Men står programvælgeren i grøn kasse
>(AUTO) indstilling? Prøv at flyt den til P og forsøg igen

Det var et udmærket gæt - men desværre ikke derfor. Har prøvet med
lidt forskellige indstillinger af programvælgeren nu, og det gør ingen
forskel.

I Custom Setting er der ganske rigtigt nogen linjer der bliver "grået
ud" når jeg sætter programvælgeren i AUTO - men punktet til at vælge
USB mode eksisterer simpelthen ikke i menu'en i mit kamera?!

Underligt...........

** Lars

Fra : søren poulsen

Dato : 07-06-08 16:08

> [...]
> ud" når jeg sætter programvælgeren i AUTO - men punktet til at vælge
> USB mode eksisterer simpelthen ikke i menu'en i mit kamera?!

hvis det er ligesom i D40 så vælg setup menu der ligger menuen i D40

--
Mvh søren p
som har byttet D40 ud med D300