Dagens ord: Stone/sten
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 07-06-08 13:26

Takker for stafetten

Dagens ord er Stone/sten, eller alt hvad dertil hører

Jeg lægger ud med disse 3:

Atomic Swing med "Stone Me Into The Groove":
http://www.youtube.com/watch?v=ljFDgUL88Vw

Bob Dylan med "Like A Rolling Stone":
http://www.youtube.com/watch?v=1TH6-bQYuiU

Rolling Stones med "Under My Thumb":
http://www.youtube.com/watch?v=DI6WA-2CgyE

Listen over brugte ord kommer her:
Ace, Alone/alene, America, Animal, Arms, Army, Away, Beautiful/smuk,
Ben/Legs,
Bike, Bird, Birthday, Black, Blue, Boat, Booze, Born, Boy, Bridge, Car,
Cartoon, Country, Cowboy, Crazy, Crying, Dad/Father, Dance, Dark,
Daughter, Doctor, Dream, Duo, Dør, Electricity, Eternal, Evil, Eyes/Øjne,
Face, Fantasi, farver/colors, Fat, Feelings, Fever, Fitness, Food,
Forkortelser,
Friend, Fun, Funk, Genial, Girls, Grand Prix, Græsk, Guitar, Hands,
Hawaii, Heart, Heaven, Heavy, Hello, Help, Hero, Highway, Hollywood, Hot,
House, Hurricane, Ireland, jack, Justice, King, Kiss, Klippe, Latin,
Life, Light/lys, Live, Love, Luft/Ilt, Man, MILF., Milk, Mind, Monday,
Money, Months, Moon, Mother, Mountain, New York, Night, Nobody, Nordisk,
Nothing,
Ocean, One, Pain, Peace, Pearl, Pets, Physics, Pigenavne, Power, Pray,
Queen, Quit, Radio, Rain, Religion, Road, Robot, Rock, Rock'n Roll,
Roses/rose/roser, Royal, Run, Service, Sex, Skov, Sky, Small, Smile,
Smoke, Snow, Soundtrack, Speed, Spring, Stimulanser, Stone/sten, Storby,
Sun,
Surprice, Sweet, Søndag, tal/numbers/0123456789, Teknik, Thunder, Time,
Tomorrow, Train, Tribute, Twins, Unknown, Walk, Water, Weak, Wedding,
Weekend, West, Wheel, Whiskey, Wine, Woman, Wood, Word, Work, World,
Write, Yesterday, You

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Ukendt

Dato : 07-06-08 14:38

Per Beer Hansen wrote:
> Takker for stafetten
>
> Dagens ord er Stone/sten, eller alt hvad dertil hører

Så er jeg hurtig med Dave Stewart - Heart of Stone:

http://www.youtube.com/watch?v=sBaKMpxw5_c

--
Michael

Brugt pige- og drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/boernetoej
25% rabat på tøjbestillinger over kr. 300.-

Fra : schlafen

Dato : 07-06-08 16:05

Springsteen's Heart of Stone (22 dage endnu)
http://www.youtube.com/watch?v=4NDOB1qswT4

Dr. Hook - Cover of The Rolling Stone
http://www.youtube.com/watch?v=-Ux3-a9RE1Q

Andy Taylor - Stone cold sober
http://www.youtube.com/watch?v=Dqt06r-X-kA

Fra : Martin Bak

Dato : 07-06-08 18:31

"schlafen" <luft@hansa.de> skrev i en meddelelse

> Dr. Hook - Cover of The Rolling Stone

Jeg tænkte også straks på Dr. Hook, men det var nu denne her:

Dr. Hook - The Wonderful Soup Stone
http://www.youtube.com/watch?v=0kv2ys-Nj-o

Jeg har altid syntes at det var et fedt nummer...

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : schlafen

Dato : 07-06-08 19:11

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg tænkte også straks på Dr. Hook, men det var nu denne her:
>
> Dr. Hook - The Wonderful Soup Stone
> http://www.youtube.com/watch?v=0kv2ys-Nj-o
>
> Jeg har altid syntes at det var et fedt nummer...

enig - fremragende nummer - de har lavet 'nogle' klassikere.....

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 08-06-08 15:20

Martin Bak wrote:

> Dr. Hook - The Wonderful Soup Stone
> http://www.youtube.com/watch?v=0kv2ys-Nj-o
>
> Jeg har altid syntes at det var et fedt nummer...

Det er det da også, så det får du stafetten for

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 07-06-08 16:38

On Sat, 7 Jun 2008 14:26:24 +0200, "Per Beer Hansen"
<perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote:

>Takker for stafetten
>
>Dagens ord er Stone/sten, eller alt hvad dertil hører

Bob Dylan - "Tombstone Blues"
http://youtube.com/watch?v=R6Ky9f9yKTc

Electric Light Orchestra - "Turn To Stone"
http://youtube.com/watch?v=Itv6Kt8M-v4

Slutter emd en fra min ungdom
Suzie Quatro - "Rolling Stone"
http://youtube.com/watch?v=PN6m5UHdH08

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Martin Bak

Dato : 07-06-08 19:55

> Takker for stafetten
>
> Dagens ord er Stone/sten, eller alt hvad dertil hører

Vi skal da lige høre lillePalle:

Lille Palle - Steen med det ekstra ben
http://www.youtube.com/watch?v=VFVWqa3LdHc

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Holm

Dato : 07-06-08 22:20

Audioslave - "Like A Stone"
http://www.youtube.com/watch?v=NpiYfAiJVOY
(akustisk version)

Hvis man venter længe nok, bliver sten til klitter...
Sungha Jung spiller Bob Evans' "Dune"
http://www.youtube.com/watch?v=BRyEr16bsGs

Ja, undskyld - indrømmet - jeg ledte faktisk bare efter en undskyldning
for at poste denne lille musikalske wonder boy

--
s s h o l m (at) g m a i l . c o m

Fra : Max

Dato : 07-06-08 22:36

Hej Per

> Dagens ord er Stone/sten, eller alt hvad dertil hører

Skal vi så ikke tage den alternative omtale at sten :)

Chuck Berry -My Ding a Ling
http://www.youtube.com/watch?v=WQ_B62k9sQk&feature=related

--
Mvh Max

Fra : Per Hagemann

Dato : 08-06-08 00:55

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev i meddelelsen
> Takker for stafetten
>
> Dagens ord er Stone/sten, eller alt hvad dertil hører

Frida - To Turn The Stone

http://www.youtube.com/watch?v=KIL35ZQK-h8

Anniqa med Ædelsten og Røde Roser findes ikke umiddelbart, men heldigvis
kunne jeg huske teksten på følgende sang, som slutter med indskriften på en
sten:

John Mogensen - Erik Oluf Andersen

http://www.youtube.com/watch?v=fR6om5zQjWs

Fra : Lars Frandsen

Dato : 08-06-08 11:44

> [...]
>
> Dagens ord er Stone/sten, eller alt hvad dertil hører
>
> Jeg lægger ud med disse 3:
>
> Atomic Swing med "Stone Me Into The Groove":

Fedt nummer - imponerende, at de har Jesus med på Hammond-orgel!

Earth, Wind & Fire - In the Stone
http://youtube.com/watch?v=HQ_y4i2qFkE

Jimmy Barnes - Stone Cold
http://youtube.com/watch?v=gFgtUV4hIhA

Glen Campbell - Rhinestone Cowboy
http://youtube.com/watch?v=3RY4c4rcciE
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Pernille

Dato : 08-06-08 18:56

> Takker for stafetten
>
> Dagens ord er Stone/sten, eller alt hvad dertil hører

Jeg er lige kommet hjem...
Kommer lige med et gammelt Surprimes nummer, som jeg synes er godt, men nær
havde glemt... Men så er det jo at vi har "Dagens Ord", som får én til at
rode op i hukommelsen.

Stoned Love - Surprimes
http://youtube.com/watch?v=K_5GwZlnNmk