Denne hér glæder jeg mig til :
Fra : Peter Heide

Dato : 07-06-08 02:18

http://www.thehappeningfilmen.dk/

De sidste par film fra Shyamalan har der ikke været meget grin ved . Især
ikke hans sidste "Lady in the Water" som var direkte elendig. Denne hér sér
tilgengæld ret interessant ud. Jeg skal ihverttilfælde i biffen på fredag.

Fra : Silver

Dato : 07-06-08 19:15

> http://www.thehappeningfilmen.dk/

Jep, den lyder rigtig spændende, det er bare det at.....well....iflg.
traileren og diverse reklamer ligger den op til et kæmpe klimaks...

Og det er da ganske fint og godt, men deri ligger på problemet...for hvad
kan det være som så vil være i stand til at give os det der CHOK når det
bliver afsløret hvad der er skyld i alle de ting som filmen viser (jeg var
en af dem som ikke havde gættet at han var død i DSS ;), derfor det er en af
mine yndlingsfilm).

Og der tror jeg så at uanset hvad han har planlagt så kommer publikum til at
blive skuffet fordi der ikke er noget der kan chokere os mere.

Jeg gad da godt at folk som ser den kom herind og skrev at plottet var
ligeså godt eller bare næsten ligeså godt som i Den Sjette Sans....men det
frygter jeg bare ikke sker overhovedet.

Skal dog se den alligevel bare for at have den der krybende fornemmelse for
spænding og forventning imens filmen kører :).

Ha en god tur Peter :).

Skriv din mening i gruppen bagefter :).

Mvh
Silver.

Fra : Peter Heide

Dato : 07-06-08 23:16

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i meddelelsen

> Skriv din mening i gruppen bagefter :).

Det vil jeg ,og det bliver på fredag UDEN at ødelægge slutningen for nogen.

Fra : PerX ...

Dato : 08-06-08 18:46

In article <4849e207$0$90274$14726298@news.sunsite.dk>, pheide@ofir.dk
says...
> [...]
> tilgengæld ret interessant ud. Jeg skal ihverttilfælde i biffen på fredag.

Håber ikke du bliver fælt skuffet.

Konklusionen er vist lidt af en *DET MENER DU IKKE SERIØST* :)

Fra : Peter Heide

Dato : 12-06-08 21:02

Hmmm. Overvejer lidt den bif-tur efter at have scannet anmeldelserne på
imdb : puha, det sér ikke godt ud. Lidt for mange 1 stjerne ud af 10

Fra : Optimus Prime

Dato : 13-06-08 07:31

Peter Heide skrev:
> Hmmm. Overvejer lidt den bif-tur efter at have scannet anmeldelserne på
> imdb : puha, det sér ikke godt ud. Lidt for mange 1 stjerne ud af 10

Det skal man vist ikke tage så højtideligt - nye film er ofte anmeldt
med næsten udelukkende 1- og 10-taller (har dog ikke noget bud på
hvorfor)... og det er trods alt de færreste film som gør sig fortjent
til en af de karakterer.

Jeg plejer at se bort fra de 2 ydrepunkter og så kan man i The
Happenings tilfælde se en hældning mod 7,8 og 9 - og lige netop
Shyamalans har jeg indtryk af de fleste enten elsker eller hader.

Fra : Peter Larsen

Dato : 16-06-08 13:32

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> wrote in message
> Hmmm. Overvejer lidt den bif-tur efter at have scannet anmeldelserne på
> imdb : puha, det sér ikke godt ud. Lidt for mange 1 stjerne ud af 10

Nu er IMDB også et meget ringe sted at kigge efter anmeldelser.

Jeg vil anbefale at bruge http://www.metacritic.com/ istedet.

Fra : PerX ...

Dato : 16-06-08 20:31

In article <48565d52$0$15873$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
spak@spak.dk.com says...

> "Peter Heide" <pheide@ofir.dk> wrote in message
>
> Nu er IMDB også et meget ringe sted at kigge efter anmeldelser.
>
> Jeg vil anbefale at bruge http://www.metacritic.com/ istedet.

Det blev det jo ikke meget bedre af - 36 ud af 100 point *g*

Eller Rotten Tomatos:
http://www.rottentomatoes.com/m/10007985-happening/

99 rådne ud af 124

Fra : Peter Larsen

Dato : 16-06-08 22:08

"PerX ..." <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> wrote in message
> [...]
> spak@spak.dk.com says...

> Det blev det jo ikke meget bedre af - 36 ud af 100 point *g*

Nej, ikke hvis du vil have et positivt resultat ud af det, men det er
nok mere filmens skyld end sidens.

Og grunden til at jeg ikke anbefalede RT er fordi de bruger et
underligt binært system som ikke giver lige så godt indtryk som
MC.

Fra : PerX ...

Dato : 18-06-08 02:00

In article <4856d63c$0$15898$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
spak@spak.dk.com says...

> "PerX ..." <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> wrote in message

> Nej, ikke hvis du vil have et positivt resultat ud af det, men det er
> nok mere filmens skyld end sidens.

Ja det var det jeg regnede med.

> Og grunden til at jeg ikke anbefalede RT er fordi de bruger et
> underligt binært system som ikke giver lige så godt indtryk som
> MC.

Ok, jeg ser mere på hvordan trenden er - og så ignorer jeg den :)