Hvad er titlen på denne serie ?
Fra : N_B_DK

Dato : 06-06-08 06:51

Amerikansk serie om en radio vært, (hans chef er en blondine, og hans
kollega/radio tekniker er kineser) ? mener det var i midten af
80erne/slutningen den kørte på tv.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Ukendt

Dato : 06-06-08 07:25

> Amerikansk serie om en radio vært, (hans chef er en blondine, og hans
> kollega/radio tekniker er kineser) ? mener det var i midten af
> 80erne/slutningen den kørte på tv.

WKRP in Cincinnati.

http://www.imdb.com/title/tt0077097/

kimila

Fra : N_B_DK

Dato : 06-06-08 07:38

"kimila" <kimila snabel a mail dot dk> wrote in message

> WKRP in Cincinnati.
>
> http://www.imdb.com/title/tt0077097/

Nope, det er ikke den jeg tænker på :/

Fra : Rene Madsen

Dato : 06-06-08 07:59

"midnight caller"

http://www.imdb.com/title/tt0094510/

Hilsen

Rene

Fra : N_B_DK

Dato : 06-06-08 08:10

"Rene Madsen" <asian-movies@asian-movies.dk> wrote in message
> "midnight caller"
>
> http://www.imdb.com/title/tt0094510/

Tak, det var lige præcis den ;)

Fra : Peter Knutsen

Dato : 06-06-08 08:10

N_B_DK wrote:
> Amerikansk serie om en radio vært, (hans chef er en blondine, og hans
> kollega/radio tekniker er kineser) ? mener det var i midten af
> 80erne/slutningen den kørte på tv.

"En stemme i natten", muligvis? Jeg fulgte den kun i en kort periode, og
ddet var vist i starten af 1990'erne. Desuden husker jeg ikke den
engelske originaltitel.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : N_B_DK

Dato : 06-06-08 08:19

"Peter Knutsen" <peter@sagatafl.invalid> wrote in message

> "En stemme i natten", muligvis? Jeg fulgte den kun i en kort periode,
> og ddet var vist i starten af 1990'erne. Desuden husker jeg ikke den
> engelske originaltitel.

Jeps, havde søgt på Jack Killigan, det var Jack Killian, så havde det
lige på spidsen af tungen ;)

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 08-06-08 08:50

Peter Knutsen skrev:

> "En stemme i natten", muligvis? Jeg fulgte den kun i en kort periode, og
> ddet var vist i starten af 1990'erne. Desuden husker jeg ikke den
> engelske originaltitel.

Uden tvivl. Og originaltitlen var "Midnight Caller". Ganske udmærket
serie, omend lidt moraliserende. Sendes med jævne mellemrum på SVT 1
eller 2.

Mvh,
Rasmus Bertelsen